دانلود Real Softwares PVC Card Pro 8.2 – نرم افزار چاپ کارت پی وی سی

دانلود Real Softwares PVC Card Pro 8.2 - نرم افزار چاپ کارت پی وی سی

 

دانلود Real Softwares PVC Card Pro

| نرم افزار چاپ کارت پی وی سی |

 

Real Softwares PVC Card Pro 8.2 نام یک ابزار جدید، تخصصی و قدرتمند است که برای طراحی و پرینت کارت‌‌های پی وی سی (PVC) ساخته شده و امکانات متعددی را در این زمینه در خود جای داده است. کارت‌های پی وی سی، از جنس پلاستیک مقاوم هستند که به دلیل کیفیت بالایی که دارند، رفته رفته جایگزین کارت‌های مقوایی و کاغذی شده‌اند. این کارت‌ها به دلیل جنس ساخت، طول عمر بسیار بیشتری دارند و از آن به عنوان بهترین گزینه برای چاپ رنگی تصاویر با کیفیت بالا نام برده می‌شود. این نوع کارت دوام بسیار بالایی دارد و در برابر فشار، تغییرات دما، آب و رطوبت، آسیب نمی‌بیند.

کارت‌های پی وی سی، بهترین نوع کارت برای چاپ کارت بانکی، کارت ملی، کارت شناسایی، کارت دانشجویی و … است. این کارت معمولا به صورت چند لایه با حرارت و فشار روی هم قرار می‌گیرند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را برای سازمان‌ها و کسب و کارها فراهم می‌کند که بتوانید با آن انواع کارت‌های عضویت، دسترسی و … را طراحی و پرینت کنید. به طور کلی، این ابزار یک سولوشن جامع و کامل برای طراحی و چاپ کارت‌های PVC هستند که تقریبا کلیه انتظارات شما را در این زمینه برآورده می‌کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Real Softwares PVC Card Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Real Softwares PVC Card Pro :

– امکان طراحی و چاپ کارت‌های PVC

– پشتیبانی از پرینتر CR80

– امکان آماده‌سازی و چاپ عکس‌های پرسنلی با امکان تغییر بکگراند

– امکان چاپ انواع کارت ویزیت پی وی سی، کارت عضویت و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Real Softwares PVC Card Pro.cover1  300x169 - دانلود Real Softwares PVC Card Pro 8.2 - نرم افزار چاپ کارت پی وی سی Real Softwares PVC Card Pro.cover2  300x169 - دانلود Real Softwares PVC Card Pro 8.2 - نرم افزار چاپ کارت پی وی سی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 62.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR