دانلود TunesKit Subtitle Editor 2.0.0.16 – ساخت و ویرایش زیرنویس فیلم

دانلود TunesKit Subtitle Editor 2.0.0.16 - ساخت و ویرایش زیرنویس فیلم

 

دانلود TunesKit Subtitle Editor

| ساخت و ویرایش زیرنویس فیلم |

 

TunesKit Subtitle Editor 2.0.0.16 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور ساخت و ویرایش زیرنویس فیلم و سریال است. همانطور که می‌دانید، این روزها تماشای فیلم و سریال ساخت کشورهای مختلف به دلیل در دسترس بودن زیرنویس زبان‌های گوناگون، از محبوبیت بسیار زیادی در بین افراد برخوردار است. امروزه با توجه به مزیت در دسترس بودن زیرنویس‌های فارسی، انگلیسی، عربی، اسپانیایی، چینی و …، صرف نظر از اینکه محتوای فیلم یا سریال محصول چه کشوری است، افراد می‌توانند از طریق زیرنویس خیلی سریع آثار سینمایی دلخواه خود را تماشا و از آن لذت ببرند. اگر که شما هم دستی در این مهارت داشته و یا اینکه به تازگی می‌خواهید کار خود را با ساخت زیرنویس فیلم‌ها شروع کنید، ما توصیه می‌کنیم این ابزار کاربردی و مفید را از دست ندهید.

این نرم افزار با دارا بودن یک محیط مخصوص و جذاب برای ساخت و ویرایش زیرنویس فیلم به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به آسانی، زیرنویس‌ها را در محیط این برنامه فراخوانی و آن را ویرایش کنید. این نرم افزار بسیار سریع و کار با آن ساده است. به عنوان مثال شما می‌توانید یک پروژه جدید را از همان ابتدا خودتان شروع کنید و یا اینکه زیرنویس موجود را ویرایش و شخصی‌سازی کنید. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به سرعت فایل ویدیویی فیلم یا سریال خود را در این ابزار وارد کرده و زیرنویس را به طور همزمان روی آن آماده و پیش‌نمایش را هم مشاهده کنید. علاوه بر این، امکانی هم مهیاست که بتوانید زیرنویس فیلم‌ها را به فرمت‌های مختلف MP4, AVI, WMV, MKV‌و … بچسبانید و بدون نیاز به دردسرهای موجود، آن را در انواع پلیرها پخش کنید  هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار TunesKit Subtitle Editor را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار TunesKit Subtitle Editor :

– امکان ساخت و ویرایش انواع زیرنویس‌ها

– قابلیت پخش همزمان فیلم و پیش‌نمایش زیرنویس بر روی آن

– امکان تغییر فونت، اندازه و رنگ زیرنویس‌ها

– پشتیابنی از 150 زبان مختلف

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TunesKit Subtitle Editor.cover1  300x212 - دانلود TunesKit Subtitle Editor 2.0.0.16 - ساخت و ویرایش زیرنویس فیلم TunesKit Subtitle Editor.cover2  300x212 - دانلود TunesKit Subtitle Editor 2.0.0.16 - ساخت و ویرایش زیرنویس فیلم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 30 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR