دانلود بازی Dont Starve Together برای PC

دانلود بازی Dont Starve Together برای PC

 

دانلود بازی Dont Starve Together برای کامپیوتر

| بازی تلاش برای زنده ماندن دسته جمعی |

| نسخه PLAZA |

 

Dont Starve Together بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Klei Entertainment برای کامپیوتر عرضه شده است. پس از استقبال بی نظیر شما کاربران و گیمرهای عزیز از نسخه پیشین سری بازی های Dont Starve Shipwrecked ، در این مطلب از سایت یاس دانلود ، قصد داریم جدیدترین عنوان این سری بازی های دوست داشتنی را برای شما کاربران عزیز معرفی کنیم. نسخه جدید این بازی با نام Dont Starve Together ، با دارا بودن قابلیت بازی چند نفره ، شما را در شرایط سخت بیابانی ، در مبارزه با گرسنگی قرار می دهد. نسخه جدید این بازی ، با اضافه شدن سلطنت غول ها ، کاراکترهای جدید ، موجودات ، چالش های جدید و بسیاری دیگر از قابلیت های دوست داشتنی هم اکنون در اختیار شماست !

جهانی عجیب و غریب و پر از موجودات اسرار آمیز در پیش روی شما قرار خواهد گرفت ، در چنین دنیایی شگفتی ها و خطرات بسیاری وجود دارند که شمار را تهدید می کنند. از منابع اطراف خود بیشترین استفاده را کنید تا به هدف اصلی بازی یعنی “زنده ماندن” تحقق ببخشید. این بازی با دارا بودن امکان بازی آنلاین ، امکان بازی به صورت دسته جمعی و تلاش برای برای بقا در چنین دنیایی را فراهم می کند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Dont Starve Together را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Dont Starve Together1 Dont Starve Together2

 

Dont Starve Together3 Dont Starve Together4

 

Dont Starve Together5 Dont Starve Together6

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows Vista/Windows 7/Windows 8
Processor: 1.7+ GHz or Better
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Radeon HD5450 or Better; 256 MB or Higher
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 750 MB Available Space
Sound Card: 100% DirectX9.0c Compatible Sound Card and Drivers

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 398 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR