دانلود Ratiborus Office Installer 1.0 b06 – نصب و فعال‌سازی کلیه نسخه‌های مایکروسافت آفیس

دانلود Ratiborus Office Installer 1.0 b06 - نصب و فعال‌سازی کلیه نسخه‌های مایکروسافت آفیس

 

دانلود Ratiborus Office Installer

| نصب و فعال‌سازی کلیه نسخه‌های مایکروسافت آفیس |

 

Ratiborus Office Installer 1.0 b06 نام یک ابزار جدید، کاربردی و رایگان برای نصب و فعال‌سازی کلیه نسخه‌های بسته آفیس است. نرم افزاری که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم یک ابزار قدرتمند برای نصب و مدیریت بسته های آفیس است که در نوع خود، امکانات بسیار زیادی را در خود جای داده و با آن، تقریبا شما را از هرگونه بسته نصبی یا آپدیت آفیس بی‌نیاز می‌کند. این برنامه به شما امکان می دهد بسته های آفیس را دانلود، نصب، آپدیت، حذف و فعال سازی کنید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به طور آسان بسته های Office از نسخه 2016 تا 2024 را مدیریت و از آن ها استفاده کنید.

با استفاده از این ابزار، شما می توانید به صورت مستقیم بسته مایکروسافت آفیس مورد نظر خود را دانلود کنید و به راحتی نصب کنید. برنامه به شما امکان می دهد از یک منبع معتبر بسته آفیس را دریافت و بدون نیاز به اتصال به اینترنت همزمان با مراحل نصب، آپدیت ها را اعمال کنید. همانطور که می‌دانید، بسته آفیس به عنوان عضو اصلی بسیاری از رایانه‌های شخصی، اداری، آموزشی و … به حساب می‌آید و تقریبا همه‌ی ما نسخه‌ای از این بسته را بر روی سیستم خود نصب داریم. اگر که شما هم می‌خواهید همواره جدیدترین نسخه یا آپدیت‌های بسته آفیس را در سیستم داشته باشید، توصیه می‌کنیم این ابزار مفید و کاربردی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Ratiborus Office Installer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Ratiborus Office Installer :

– امکان نصب، بروزرسانی، حذف و مدیریت بسته‌های آفیس

– قابلیت کرک (فعال‌سازی) تمامی نسخه‌ها

– سازگاری با Office 2024, 2021, 2019, 2016

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ratiborus Office Installer.cover1  300x201 - دانلود Ratiborus Office Installer 1.0 b06 - نصب و فعال‌سازی کلیه نسخه‌های مایکروسافت آفیس Ratiborus Office Installer.cover2  300x201 - دانلود Ratiborus Office Installer 1.0 b06 - نصب و فعال‌سازی کلیه نسخه‌های مایکروسافت آفیس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR