دانلود گوگل مپ Maps – Navigate & Explore 10.23.5 – نقشه گوگل برای آندروید

دانلود گوگل مپ Maps - Navigate & Explore 10.23.5 - نقشه گوگل برای آندروید

 

دانلود Maps – Navigate & Explore برای اندروید

| نقشه گوگل (گوگل مپ) برای آندروید |

 

Maps – Navigate & Explore 10.23.5 تازه‌ترین نسخه از اپلیکیشن محبوب گوگل برای مسیریابی است که با دارا بودن امکاناتی فوق‌العاده، توانسته به عنوان برترین ابزار موجود در این زمینه لقب بگیرد. امروزه با توجه به پیشرفت چشم‌گیر تکنولوژی و تجهیزات قابل حمل، کمتر کسی را در شهر، بزرگراه و … می‌توان یافت که در جستجوی آدرس باشد! همه ما حداقل برای یک بار هم که شده شرایط مشابه جستجوی آدرس را تجربه کرده‌ایم؛ در گذشته پرسیدن آدرس از دیگر افراد و شهروندان راه‌حلی دوستانه و قابل اعتماد به شمار می‌رفت. اما شرایط زمانی پیچیده می‌شد که هر شخصی که از آن آدرس می‌پرسیدیم، یک پاسخ متفاوت را نسبت به نفر قبل می‌داد! سرویس رایگان و فوق هوشمند گوگل مپ، قادر است یک بار برای همیشه شما را از این مشکل سردرگم‌کننده راحت کند! با معرفی این سرویس، امروزه کمتر فردی را در خیابان، شهر و … می‌بینیم که در جستجوی آدرس باشد؛ زیرا که اپلیکیشن گوگل مپ به عنوان یک سرویس رسمی در تمامی دستگاه‌های اندرویدی موجود بوده و افراد می‌توانند با وارد کردن آدرس مقصد در آن، کوتاه‌ترین مسیر موجود برای آن را در نقشه مشاهده و از مسیریابی قدم به قدم آن نیز بهره‌مند گردند.

به کمک گوگل مپ، شما می‌توانید جهان اطراف خود را با سرعت بیشتری بشناسید! مجموعا 220 کشور مختلف در سراسر دنیا توسط این اپلیکیشن محبوب پشتیبانی شده و میلیاردها نفر از کاربران اندروید/IOS روزانه از مزایای این اپلیکیشن بهره می‌برند. گوگل مپ ضمن بهره‌گیری از سخت افزار جی‌پی‌اس (GPS) در گوشی تلفت همراه و یا تبلت شما، موقعیت مکانی فعلی را تشخیص داده و مسیریابی به مقاصد دلخواه را برایتان ساده‌تر می‌کند. تازه‌ترین نسخه اپلیکیشن گوگل مپ، امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از جمله آن می‌توان به پیشنهاد کوتاه‌ترین مسیر برای رسیدن به مقصد به کمک وسایل حمل و نقل عمومی، اتومبیل شخصی، مترو و … اشاره کرد. علاوه بر این، در صورتی که برای تفریح و گردش به بیرون از خانه رفته‌اید، گوگل مپ به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید آدرس نزدیک‌ترین رستوران، سینما، کافه یا …. در اطراف خود را پیدا کرده و یک روز پرهیجان را بدون گیر کردن در ترافیک، شلوغی شهر و … سپری کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Maps – Navigate & Explore گوگل مپ برای آندروید را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Maps – Navigate & Explore :

– امکان سفردرون/بیرون شهری بدون گیر کردن در ترافیک با بهره‌گیری از تازه‌ترین اطلاعات ترافیکی

– امکان تجربه سفر با استفاده از نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو، اتوبوس و …

– صرفه‌جویی در زمان با استفاده از تازه‌ترین اطلاعات مربوط به وضعیت مسیر، ترافیک، بسته بودن جاده‌ها و …

– امکان جستجوی نزدیک‌ترین رستوران‌ها، کافه‌ها، پمپ بنزین و … در محیط اطراف

– امکان ایجاد لیستی از مکان‌های مورد علاقه برای کاربر

– دارا بودن امکان ذخیره‌سازی نقشه‌ها جهت استفاده آفلاین

– دارا بودن نمای جاده‌ای برای پیدا کردن ساده‌تر رستوران‌ها، مراکز خرید، موزه‌ها و … –

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Maps1 84x150 - دانلود گوگل مپ Maps - Navigate & Explore 10.23.5 - نقشه گوگل برای آندروید Maps2 84x150 - دانلود گوگل مپ Maps - Navigate & Explore 10.23.5 - نقشه گوگل برای آندروید Maps3 84x150 - دانلود گوگل مپ Maps - Navigate & Explore 10.23.5 - نقشه گوگل برای آندروید Maps4 84x150 - دانلود گوگل مپ Maps - Navigate & Explore 10.23.5 - نقشه گوگل برای آندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 55 + 28 + 28 + 31 + 29 + 29 + 29 + 29 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR