دانلود Aurora HDR 2019 1.0.0.2550.1 – نرم افزار ساخت تصاویر HDR

دانلود Aurora HDR 2019 1.0.0.2550.1 - نرم افزار ساخت تصاویر HDR

 

دانلود Aurora HDR

| نرم افزار ساخت تصاویر HDR |

 

Aurora HDR 2019 1.0.0.2550.1 نام یک ابزار حرفه‌ای و قدرتمند مخصوص عکاسان و افراد حرفه‌ای در این حوزه است که آن‌ها را قادر می‌سازد تا بتوانند تصاویر اچ‌دی‌آر (HDR) بسازند. اگر از افراد حرفه‌ای حوزه عکاسی باشید، احتمالا تا به حال با عبارت HDR مواجه شده‌اید. قابلیتی که امروزه در اکثر دوربین‌های کوچک و بزرگ و حتی دوربین‌های گوشی و تبلت هم وجود دارد. HDR مخفف High Dynamic Range و به معنای محدوده‌ی دینامیکی گسترده است که اخیرا به خاطر استفاده از این قابلیت در گوشی‌هایی مثل آیفون و پرچم‌داران اندرویدی، کاملا مشهور و شناخته شده است. فعال‌سازی این قابلیت در هنگام ثبت تصویر، افزایش محدوده‌ی دینامیکی تصاویر را در پی دارد. در عکاسی منظور از این اصطلاح، نسبت روشنی تصویر به تاریکی آن است. در این مطلب از سایت یاس دانلود نرم افزاری قدرتمند را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید تصاویر HDR را از روی تصاویر معمولی خود ایجاد کنید.

نور یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در یک تصویر خود و چشم‌نواز است. اما با این وجود، نور خورشید به خودی خود می‌تواند باعث بروز مشکلاتی شود که HDR می‌تواند این اختلاف کنتراست را به حد تعادل برساند. نرم افزاری که این بار برای شما کاربران عزیز و فعال در حوزه عکاسی سراغ داریم، امکانی را فراهم می‌کند تا با یک تکنولوژی پیشرو و جدید بتوانید تصاویر HDR بسازید و میلیون‌ها پیکسل مختلف در تصاویر را با یک موتور قدرتمند آنالیز کنید. تنها کافی‌ست که تصویر دلخواه خود را در محیط این برنامه فراخوانی کنید تا در ادامه با استفاده از 60 ابزار مختلف، بتوانید وضوح و کیفیت تصویر دلخواه خود را به شکلی چشم‌‌گیر ارتقا دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Aurora HDR را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Aurora HDR :

– دارا بودن موتور پردازش پیشرفته تصاویر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– امکان ساخت تصاویر HDR و بهینه‌سازی کیفیت و وضوح عکس‌ها

– سازگاری با فرمت‌های مختلف JPG, PNG, RAW و …

– امکان مقایسه تصاویر قبل و بعد از اصلاح رنگ‌ها

– امکان ویرایش، برش و چرخاندن عکس‌ها

– دارا بودن پلاگین Adobe Photoshop, Adobe Lightroom, Apple Photos و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Aurora HDR.cover1  300x167 - دانلود Aurora HDR 2019 1.0.0.2550.1 - نرم افزار ساخت تصاویر HDR

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 328 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR