دانلود DeskRule 2.2.0.0 – نرم افزار جستجوی سریع و حرفه ای در فایل ها

DeskRule - نرم افزار جستجوی سریع و حرفه ای بین فایل ها

 

دانلود DeskRule

| نرم افزار جستجوی سریع و حرفه ای بین فایل ها |

 

DeskRule 2.2.0.0 یک نرم افزار برای جستجوی سریع و قابل اطمینان فایل های مختلف با استفاده از ویژگی های پرونده است. هر کجا که فایلی را ذخیره کرده اید این ابزار می تواند آن را سریع پیدا کند. هارد دیسک، حافظه های قابل حمل، هارد های اکسترنال، شبکه، همچنین در تلفن همراه، دوربین های دیجیتال، فایل های فشرده، FTP، OneDrive (cloud) و همه فولدر ها را جستجو کنید. این نرم افزار از فهرست جستجوی ویندوز (WDS) و MFT شما پرس و جو می کند تا پرونده های شما به سرعت پیدا شوند. در مواردی که WDS به نتیجه ای نرسد این نرم افزار برای ارائه نتایج جستجو به جستجوی پشتیبان تبدیل می شود.

تقریبا 300 ویژگی منحصر به فرد به عنوان پارامتر های جستجو در دسترس هستند، هم ویژگی های ساده مثل نام، تاریخ آخرین تغییرات، محتویات فولدر و هم ویژگی های پیشرفته تر مانند رتبه بندی، برچسب ها، نویسندگان و حتی GPS. البته که مدیریت 300 ویژگی کار ساده ای نیست اما شما می توانید برای جستجو هایی که مرتبا تکرار می کنید، قوانین و حتی معیار های جستجو را ذخیره کنید. تمام معیار های جستجوی فایل به عنوان جزئیات (ستون ها) برای کمک به شما در درک نتایج، نشان داده می شوند. پیش نمایش انواع اسناد و فایل ها (Office، PDF، متن، فیلم، تصاویر و…) را می توان مانند windows explorer مشاهده کرد.

 

 

 

ویژگی های DeskRule:

– یافتن آهنگ ها براساس نام هنرمند (برچسب های ID3)
– اسناد PDF و Office را با استفاده از برچسب ها، نام نویسنده یا کلمات کلیدی موجود پیدا کنید
– عکس های گرفته شده را با استفاده از GPS پیدا کنید
– بین عکس های خود براساس افراد جستجو کنید
– DLL های نصب شده توسط Microsoft (Company) را پیدا کنید
– امکان پیش نمایش فایل ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

DeskRule - نرم افزار جستجوی سریع و حرفه ای بین فایل ها



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR