دانلود NirSoft Wireless Network Watcher 2.41 – نرم افزار مدیریت شبکه‌های وایرلس

دانلود NirSoft Wireless Network Watcher 2.41 - نرم افزار مدیریت شبکه‌های وایرلس

 

دانلود NirSoft Wireless Network Watcher

| نرم افزار مدیریت شبکه‌های وایرلس |

 

NirSoft Wireless Network Watcher 2.41 نام یک ابزار رایگان، ساده و کاربردی به منظور مشاهده و نظارت بر شبکه‌های وایرلس است. نرم افزار فوق در واقع یک ابزار قدرتمند است که به شما امکان نظارت و مدیریت شبکه های بی سیم را می دهد. اگر یک شبکه بی سیم در منزل یا دفتر کار دارید و می خواهید به صورت مستمر نظارت و کنترل کنید که کدام دستگاه ها به شبکه شما متصل هستند، این نرم افزار برای شما مناسب است. با استفاده از این ابزار، می توانید کلیه دیوایس‌های متصل به شبکه بی سیم خود را شناسایی کنید. این شامل دستگاه های مختلف مانند کامپیوترها، تلفن همراه ها، تبلت ها و دیگر دستگاه های پشتیبانی کننده از وای فای می شود. با داشتن این اطلاعات، شما می توانید در مورد فعالیت های شبکه خود و احتمال وجود هرگونه دسترسی غیرمجاز در شبکه خود مطلع شوید.

علاوه بر شناسایی دستگاه ها، نرم افزار فوق همچنین اطلاعات مفیدی در مورد هر دستگاه را فراهم می کند. شما می توانید اطلاعاتی مانند آدرس IP، زمان اتصال، نام دستگاه، نوع دستگاه و حتی مک آدرس دستگاه را مشاهده کنید. این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا بهترین تصمیم ها را در مورد امنیت و مدیریت شبکه خود بگیرید. همچنین، با استفاده از این برنامه می توانید لیستی از دستگاه هایی که به شبکه شما مجاز هستند تعریف کنید. با این کار، در صورت ورود هر دستگاه غیرمجاز به شبکه شما، نرم افزار به شما هشدار می دهد و شما می توانید اقدامات لازم را برای جلوگیری از دسترسی دستگاه غیرمجاز به شبکه انجام دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار NirSoft Wireless Network Watcher را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار NirSoft Wireless Network Watcher :

– مشاهده شبکه‌های وایرلس و بررسی وضعیت آن‌ها

– امکان بررسی دیوایس‌های متصل به شبکه

– امکان مشاهده نام دستگاه، آی‌پی آدرس، مک آدرس، شرکت تولیدکننده و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NirSoft Wireless Network Watcher.cover1  300x211 - دانلود NirSoft Wireless Network Watcher 2.41 - نرم افزار مدیریت شبکه‌های وایرلس NirSoft Wireless Network Watcher.cover2  300x211 - دانلود NirSoft Wireless Network Watcher 2.41 - نرم افزار مدیریت شبکه‌های وایرلس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR