دانلود بازی Motorsport Manager Mobile 2 1.1.3 – مسابقات فرمول 1 برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Motorsport Manager Mobile 2 1.0.3 - مسابقات فرمول 1 برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Motorsport Manager Mobile 2 برای اندروید

| بازی مسابقات فرمول 1 برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

Motorsport Manager Mobile 2 1.1.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماشین سواری از استودیوی بازی سازی Playsport Games Ltd است. اگر شما هم از تجربه رقابت‌های اتومبیل‌رانی جایزه بزرگ و یا فرمول 1 لذت می‌برید، ما برای شما یکی از جدیدترین عناوین این سبک از بازی‌های اندرویدی را آماده کرده ایم. بدون شک با یکی از قدرتمندترین عناوین سال از بازی‌های اندرویدی سر و کار داریم! این بازی گرافیکی بی نظیر، تنها بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی 6 و بالاتر اجرا شده و نیازمند دستگاهی با حداقل 2 گیگابایت حافظه رم می‌باشد. آن دسته از پلیرهایی که با سبک رقابت‌های جایزه بزرگ آشنایی دارند، احتمالا از دیدن عنوان جدید این بازی برای اندرویدغافل‌گیر شده‌اند. حال این مژده را به شما می‌دهیم که جدیدترین نسخه از این بازی را همراه با دیتای کامل و نسخه پول بی‌ نهایت برایتان آماده کرده‌ایم!

حال وقت آن است که تیم رویایی خود را در سطح این مسابقات حرفه‌ای بسازید و آن را تا دست‌یابی به رتبه‌های نخست ماسبقات جایزه بزرگ هدایت کنید. در این بازی شما موظف هستید که تیم اتومبیل‌رانی فرمول 1 خود را از سطح مسابقات اروپایی به رقابت‌های جهانی رسانده و به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کنید. هم اکنون می توانید بازی Motorsport Manager Mobile 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Motorsport Manager Mobile 2 :

– قابلیت ساخت تیم رویایی مسابقات اتومبیل‌رانی جایزه بزرگ

– امکان رشد دادن تیم در طول رقابت‌ها

– تصمیمات تاثیرگذار در طول فصول مختلف رقابت‌ها

– گیم‌پلی مبتنی بر فیزیک با جزئیات بسیار بالا

– صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Motorsport Manager Mobile 21 150x84 - دانلود بازی Motorsport Manager Mobile 2 1.1.3 - مسابقات فرمول 1 برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Motorsport Manager Mobile 22 150x84 - دانلود بازی Motorsport Manager Mobile 2 1.1.3 - مسابقات فرمول 1 برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Motorsport Manager Mobile 23 150x84 - دانلود بازی Motorsport Manager Mobile 2 1.1.3 - مسابقات فرمول 1 برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Motorsport Manager Mobile 24 150x84 - دانلود بازی Motorsport Manager Mobile 2 1.1.3 - مسابقات فرمول 1 برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 28 + 209 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR