دانلود ADB Batch Debloater 1.0 – حذف کلیه بلوت ورها از گوشی و تبلت های اندروید

دانلود ADB Batch Debloater 1.0 - حذف کلیه بلوت ورها از گوشی و تبلت های اندروید

 

دانلود ADB Batch Debloater

| حذف کلیه بلوت ورها از گوشی و تبلت های اندروید |

 

ADB Batch Debloater 1.0 نام ابزاری است که از طریق آن، کاربر می‌تواند بلوت ورها را از گوشی و تبلت‌های اندروید حذف کند. بلوت ورها به برنامه‌ها و بخش‌هایی اطلاق می‌شود که توسط سازنده‌ی دستگاه اندرویدی پیش‌فرضاً نصب شده و توسط کاربر قابل حذف نیستند. این برنامه‌ها ممکن است به دلایل مختلفی مانند نیاز کاربر به فضای بیشتر، بهبود عملکرد دستگاه و یا حفظ حریم خصوصی نیازمند حذف شوند. نرم افزاری که در اینجا برای شما آماده کرده‌ایم، یک راهکار تضمینی برای حذف بلوت ورها از طریق اتصال گوشی موبایل یا تبلت به کامپیوتر با استفاده از ADB است.

تقریبا همه‌ی دستگاه‌های تولید کننده موبایل و تبلت، محصول خود را به طور پیش‌فرض به شماری از برنامه و بازی‌ها مجهز می‌کنند که قابلیت حذف آن‌ها وجود ندارد. دلایل متعددی را می‌توان برای این موضوع آورد که یکی از آن‌ها می‌تواند تبلیغات باشد. بسته به هر دلیلی، ممکن است که شما هم بخواهید یکی از این برنامه یا بازی‌ها را که اصطلاحا بلوت ور نامیده می‌شود، از روی دستگاه خود حذف کنید. در این مطلب، یک ابزار کاربردی را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید از طریق یک سیستم ویندوزی، بلوت ورهای موجود بر روی گوشی و تبلت‌های اندروید را حذف کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ADB Batch Debloater را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ADB Batch Debloater :

– امکان حذف بلوت ورها از سیستم‌عامل اندروید

– سازگاری با انواع برنامه و بازی‌های پیش‌فرض و غیرقابل حذف شدن در گوشی‌ و تبلت‌های اندروید

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و سریع

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ADB Batch Debloater.cover1  300x157 - دانلود ADB Batch Debloater 1.0 - حذف کلیه بلوت ورها از گوشی و تبلت های اندروید ADB Batch Debloater.cover2  300x157 - دانلود ADB Batch Debloater 1.0 - حذف کلیه بلوت ورها از گوشی و تبلت های اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.93 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR