دانلود Hibernate Enable or Disable 1.4 – فعال‌ / غیرفعال کردن هایبرنیت در ویندوز

دانلود Hibernate Enable or Disable 1.4 - فعال‌ / غیرفعال کردن هایبرنیت در ویندوز

 

دانلود Hibernate Enable or Disable

| فعال‌ / غیرفعال کردن هایبرنیت در ویندوز |

 

Hibernate Enable or Disable 1.4 نام یک ابزار جدید، رایگان و کم‌حجم در ویندوز است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید قابلیت هایبرنیت را در ویندوز فعال یا غیرفعال کنید. Hibernate یک ویژگی در ویندوز است که به کاربر اجازه می‌دهد در هنگام خاموشی سیستم، اطلاعات موجود در رم را در هارد دیسک ذخیره کند. هنگامی که رایانه در حالت هایبرنیت قرار می‌گیرد، سیستم به طور فوری از فایل‌های سیستم و درایورها یک ایمیج تهیه و آن را در هارد دیسک ذخیره می‌کند. این به رایانه شما اجازه می‌دهد که سریع‌تر راه‌اندازی شود. به طور پیش‌فرض، این قابلیت در سیستم فعال است و بخشی از فضای دیسک را برای فایل hiberfil.sys اختصاص می‌دهد. به کمک قابلیت هایبرنیت شما می‌توانید سیستم را خاموش و مجددا با همه برنامه‌های در حال اجرا کار را در روشن کردن بعدی ادامه دهید.

اگر که به دنبال راهی برای آزاد کردن فضا روی هارد دیسک هستید و به ندرت از این ویژگی استفاده می‌کنید، هایبرنیت را می‌توانید بدون هیچ مشکلی غیرفعال کنید. به طور کلی، اگر که از SSD در سیستم استفاده می‌کنید، بهتر است که هایبرنیت را غیرفعال کنید تا عمر حافظه شما حفظ شود. به طور کلی، در هر بار هایبرنیت کردن سیستم، کلیه اطلاعات رم در هارد دیسک ذخیره می‌شود. اگر که به کلی از این قابلیت استفاده‌ای ندارید، بهتر است برای افزایش عمر دیسک ssd این قابلیت را غیرفعال کنید و علاوه بر ان، از پر شدن بی‌دلیل حافظه جلوگیری کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Hibernate Enable or Disable را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Hibernate Enable or Disable :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان فعال / غیرفعال کردن هایبرنیت در ویندوز

– کمک به افزایش عمر SSD با غیرفعال کردن Hibernate

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hibernate Enable or Disable.cover1  300x118 - دانلود Hibernate Enable or Disable 1.4 - فعال‌ / غیرفعال کردن هایبرنیت در ویندوز Hibernate Enable or Disable.cover2  300x118 - دانلود Hibernate Enable or Disable 1.4 - فعال‌ / غیرفعال کردن هایبرنیت در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.16 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR