دانلود VMware ESXi 8.0.2 – نرم افزار مجازی‌سازی

دانلود VMware ESXi 8.0.2 - نرم افزار مجازی‌سازی

 

دانلود VMware ESXi

| نرم افزار مجازی‌سازی |

 

VMware ESXi 8.0.2 نام یک محصول نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده در حوزه مجازی‌سازی است که مزایای متعددی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به طور خلاصه، مجازی‌سازی در حوزه شبکه به امکان اشتراک‌گذاری منابع سخت افزاری اطلاق می‌گردد و این روزها در شرکت‌های بزرگ نرم افزاری به طور عملی مورد استفاده واقع می‌شود. مهم‌ترین مزایای مجازی‌سازی، شامل کاهش هزینه‌های پیکربندی و راه‌اندازی اولیه، پشتیبانی و نگهداری، تامین امنیت بالا، مدیریت ساده‌ی منابع و دسترسی ساده به آن‌ می‌باشد.

این برنامه یک سیستم عامل مجازی‌سازی است که توسط شرکت VMware توسعه داده شده است. این سیستم عامل به شما امکان می‌دهد تا روی یک سرور فیزیکی چندین ماشین مجازی را اجرا کنید. این ابزار به صورت مستقیم روی سخت‌افزار سرور نصب می‌شود و کنترل کامل بر روی منابع سخت‌افزاری سرور را فراهم می‌کند. با استفاده از این راهکار، شما می‌توانید سرورهای مجازی را برای اجرای سیستم‌عامل‌ها و برنامه‌ها ایجاد کنید، منابع سخت‌افزاری را بهینه کنید و مدیریت و راه‌اندازی ماشین‌های مجازی را انجام دهید. همچنین، این ابزار امکاناتی برای مدیریت و نظارت بر محیط مجازی را فراهم می‌کند، از جمله امکان جابه‌جایی ماشین‌های مجازی بین سرورها و قابلیت توزیع بار بین ماشین‌های مجازی از مهم‌ترین امکانات آن است. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار VMware ESXi را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار VMware ESXi :

– دارا بودن حجم کوچک

– فراهم‌سازی یک اکوسیستم گسترده و سازگاری با انواع سخت افزار و نرم افزارها

– عملکرد قابل اطمینان با امکان راه‌اندازی و پشتیبانی ساده توسط مدیران آی‌تی

– تجربه کاربری عالی و مدیریت از طریق صفحه وب

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VMware ESXi.cover2  300x87 - دانلود VMware ESXi 8.0.2 - نرم افزار مجازی‌سازی VMware ESXi.cover1  300x147 - دانلود VMware ESXi 8.0.2 - نرم افزار مجازی‌سازی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 631 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR