دانلود Lectora Inspire 17.0.5 Build 11099 – ساخت آموزش های الکترونیکی

دانلود Lectora Inspire 17.0.5 Build 11099 - ساخت آموزش های الکترونیکی

 

دانلود Lectora Inspire

| نرم افزار ساخت آموزش های الکترونیکی |

 

Lectora Inspire 17.0.5 Build 11099 نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده در زمینه ساخت آموزش‌های الکترونیکی به صورت رسپانسیو است. همانگونه که می‌دانید، امروزه شیوه‌های تدریس و راهکارهای آموزشی با سال‌های قبل به هیچ وجه قابل قیاس نبوده و متدهای جدید آموزشی به نحوی هستند که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها، بهره‌وری‌ را نیز به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهند. اگر شما نیز به دنبال راهکاری جهت آماده‌سازی یک بسته آموزشی یا ارائه یک محتوای تخصصی هستید، ما به شما راهکار نوین و کاملا جدیدی را پیشنهاد می‌کنیم که به کمک آن می‌توانید دروس مختلف در زمینه‌های آموزشی گوناگون را با سادگی بسیار بیشتری نسبت به قبل ایجاد کنید.

نرم افزاری که در اینجا برایتان در نظر گرفته‌ایم، شما مدرسین و یا ارائه‌کننده‌های بسته‌های آموزشی را قادر می‌سازد با سادگی بیشتری، آموزش‌های رسپانسیو خود را متناسب با پخش در انواع دستگاه‌های هوشمند آماده کنید. در واقع مخاطبین شما دیگر محدود به استفاده از دستگاه یا پلتفرم خاصی نیستند؛ چرا که محتوای آموزشی شما در تمامی محیط‌ها قابل اجرا و مشاهده است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Lectora Inspire را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Lectora Inspire :

– قابلیت درج ترنزیشن‌ها و افکت‌های حرکتی منحصر به فرد در میان درس‌ها

– امکان مشاهده درس‌ها در موبایل و یا سیستم‌های کامپیوتری

– قابلیت پخش خودکار در دستگاه‌های موبایل

– قابلیت درج اشیای دلخواه در قسمت خاصی از صفحات

– مناسب برای ساخت آموزش‌های الکترونیکی مدرن

– امکان ساخت آسان دروس الکترونیکی متناسب با گوشی‌های موبایل

– قابلیت ساخت دروس رسپانسیو متناسب با صفحات نمایشگر مختلف

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.13 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR