دانلود PingFrames 23.12.11.0 – نظارت و پینگ سرورهای آنلاین

دانلود PingFrames 23.12.11.0 - نظارت و پینگ سرورهای آنلاین

 

دانلود PingFrames

| نظارت و پینگ سرورهای آنلاین |

 

PingFrames 23.12.11.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که به کمک آن، مدیران سیستم می‌توانند به راحتی از سرورهای پینگ گرفته و وضعیت آن‌ها را مشاهده کنند. با این برنامه شما به آسانی می‌توانید به طور مستقیم از یک یا چند سرور به طور مستقیم پینگ بگیرید و از این طریق، ارتباط خود با آن را تست کنید. این نرم افزار کارکرد بسیار ساده و سریعی دارد و کاربر می‌تواند بدون نیاز به وارد کردن دستور، از طریق یک نمای بصری از سرورهای پینگ بگیرد و در دسترس بودن آن را همواره تحت کنترل داشته باشد.

این برنامه، اصلی‌ترین عملکردی که در اختیار شما قرار می‌دهد این است که بتوانید به طور دسته‌ای از سایت‌های مختلف پینگ بگیرید. این نرم افزار، مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که شما از طریق آن می‌توانید به کلیه امکانات مورد اشاره به شکل ساده و سریع دسترسی داشته باشید. تنها کافی‌ست که این برنامه را اجرا و لیست هاست‌های دلخواه خود را به آن بدهید تا به طور همزمان از آن‌ها پینگ گرفته شود. این نرم افزار در کنار نمایش اطلاعات کلی، می‌تواند نمودارهایی واضح و قابل درک را از این وضعیت نمایش دهد که بتوانید از وضعیت پینگ هاست‌های مختلف اطلاع پیدا کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PingFrames را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PingFrames :

– امکان پینگ گرفتن از آی پی آدرس و یا آدرس‌های اینترنتی

– مناسب برای مدیران شبه برای پینگ گرفتن از یک یا چند هاست به طور همزمان

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PingFrames.cover1  300x140 - دانلود PingFrames 23.12.11.0 - نظارت و پینگ سرورهای آنلاین PingFrames.cover2  300x107 - دانلود PingFrames 23.12.11.0 - نظارت و پینگ سرورهای آنلاین

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.53 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR