دانلود Busuu: Learn Languages – Spanish, English & More 17.0.0.164 – نرم افزار آموزش زبان برای اندروید

دانلود Busuu: Learn Languages - Spanish, English & More 17.0.0.164 - نرم افزار آموزش زبان برای اندروید

 

دانلود Busuu: Learn Languages – Spanish, English & More برای اندروید

| نرم افزار آموزش زبان برای اندروید |

 

Busuu: Learn Languages – Spanish, English & More 17.0.0.164 نام یک ابزار محبوب و قدرتمند در زمینه یادگیری زبان‌های خارجه در گوشی و تبلت‌های اندرویدی است که شما را به سبکی جدید و موثر با زبان مورد نظرتان آشنا می‌کند. دنیای امروز، دنیای ارتباط است. یادگیری و شیوه تکلم به زبان‌های خارجه، به افراد کمک می‌کند تا بتوانند مطالعات خود در یک زمینه شغلی خاص را بهبود بخشیده و فرصت‌های شغلی مختلف از نقاط مختلف دنیا را به طور مداوم زیر نظر داشته باشند. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که وقت و یا هزینه کافی برای شرکت در کلاس‌های آموزش زبان را در اختیار ندارید، شاید بد نباشد که شیوه یادگیری سلف لرنینگ (Self Learning) را در دستور کار قرار داده و خودتان برای یادگیری دست به کار شوید! اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید و یا اینکه حتی می‌خواهید بر حسب علاقه خود، شیوه تکلم و یا قواعد یک زبان خارجه را نیز یاد بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم این اپلیکیشن کاربردی و مفید را به هیچ وجه از دست ندهید!

از آنجا که این نرم افزار قابل نصب بر روی گوشی و تبلت‌های اندروید است، شما در هر کجا و در هر ساعت از شبانه‌روز به آن دسترسی داشته و می‌توانید از آموزه‌های آن بهره‌مند باشید. این استاد همراه آموزشی زبان، گنجینه‌ای ارزشمند از محتوای آموزشی برای یادگیری شیوه تکلم، خواندن، نوشتن و قواعد زبان خارجه انتخابی شماست. بیش از 90 میلیون مخاطب در سراسر دنیا، دائما در حال استفاده از این نرم افزار بوده و شما نیز هم‌اکنون می‌توانید به این جامعه بزرگ پیوسته و مهارت خود برای یادگیری زبان‌های اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، عربی، روسی، چینی، ایتالیایی، ژاپنی، ترکیه‌ای، پرتغالی، لهستانی و انگلیسی را بهبود بخشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Busuu: Learn Languages – Spanish, English & More برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Busuu: Learn Languages – Spanish, English & More :

– امکان یادگیری شیوه خواندن، نوشتن، تکلم و قواعد 12 زبان مختلف

– امکان شرکت در آزمون‌های مختلف زبان انتخابی و دریافت مدرک

– امکان تصحیح کردن تمارین از سوی دیگر بومیان زبان انتخابی در سراسر دنیا

– آشنایی کامل با قواعد و ساختار زبان‌های مختلف

– مناسب برای دانشجویان و علاقه‌مندان به یادگیری زبان دوم

– کاملا رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Busuu1 84x150 - دانلود Busuu: Learn Languages - Spanish, English & More 17.0.0.164 - نرم افزار آموزش زبان برای اندروید Busuu2 84x150 - دانلود Busuu: Learn Languages - Spanish, English & More 17.0.0.164 - نرم افزار آموزش زبان برای اندروید Busuu3 84x150 - دانلود Busuu: Learn Languages - Spanish, English & More 17.0.0.164 - نرم افزار آموزش زبان برای اندروید Busuu4 84x150 - دانلود Busuu: Learn Languages - Spanish, English & More 17.0.0.164 - نرم افزار آموزش زبان برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR