دانلود Gamepad Tester .NET 17.0 – نرم افزار تست کننده گیم پد برای ویندوز

دانلود Gamepad Tester .NET 17.0 - نرم افزار تست کننده گیم پد برای ویندوز

 

دانلود Gamepad Tester .NET

| نرم افزار تست کننده گیم پد برای ویندوز |

 

Gamepad Tester .NET 17.0 نام یک گیم‌پد تستر کاربردی، ساده و رایگان برای ویندوز است که به کمک آن، شما می‌توانید انواع دسته‌های بازی برای کامپیوتر را تست و عملکرد آن‌ها را آزمایش کنید. گیم پد یا دسته بازی یک دستگاه ورودی است که به کنسول‌های بازی یا کامپیوترها متصل می‌شود و به بازیکنان امکان کنترل کردن شخصیت‌ها و عملیات مختلف در بازی را می‌دهد. دسته بازی‌ها دکمه‌ها، دسته‌ها، دسته‌های دستی و حسگرهای حرکتی مختلفی را شامل می‌شوند که امکانات متنوعی را به بازیکنان ارائه می‌دهند. از معروف‌ترین دسته‌های بازی سازگار با کامپیوتر می‌توان به دسته بازی کنسول پلی استیشن و ایکس باکس اشاره کرد. اگر که شما نیز از این دسته‌ها برای بازی‌های کامپیوتری خود استفاده می‌کنید، این ابزار می‌تواند برایتان کاربردی و مفید باشد.

همانطور که از نام این ابزار بر می‌آید، هدف از آن این است که کاربر بتواند گیم پد خود را پس از ارتباط با سیستم تست کند. فرقی نمی‌کند که تکنولوژی تا چه اندازه پیشرفت کرده باشد؛ دسته‌های بازی ممکن است بدون هیچ دلیلی و به طور ناگهانی از کار بیوفتند. اگر که شما هم متوجه ضعف در عملکرد گیم پد خود شده و به دنبال راهی برای حل آن هستید، بد نیست که در ابتدا از وجود این مشکل مطمئن شوید. نرم افزاری که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکان تست دسته‌های بازی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید از عملکرد سخت افزاری دسته‌های بازی اطمینان حاصل کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Gamepad Tester .NET را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Gamepad Tester .NET :

– امکان تست انواع دسته‌های بازی متصل به کامپیوتر

– امکان تست دکمه‌ها، ویبره و سایر عملکردهای مهم دسته بازی

– تشخیص سریع هرگونه ایراد سخت افزاری در دسته بازی

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Gamepad Tester .NET .cover1  300x279 - دانلود Gamepad Tester .NET 17.0 - نرم افزار تست کننده گیم پد برای ویندوز Gamepad Tester .NET .cover2  300x279 - دانلود Gamepad Tester .NET 17.0 - نرم افزار تست کننده گیم پد برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR