دانلود بازی Earn to Die 1.0.29 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

earn-to-die-apk

 

دانلود بازی Earn to Die برای اندروید

| + نسخه پول بی نهایت |

 

Earn to Die 1.0.29 برای اندروید ، یک پیشنهاد ویژه به شما می باشد که یکی از پرطرفدار ترین بازی های آندرویدی می باشد که  200 میلیون طرفدار را از سراسر جهان به خود اختصاص داده است . در بازی Earn to Die شما تک و تنها و در یک صحرای خشک در میان زامبی های دیوانه ! گرفتار شده اید و باید برای رهایی از این صحرا به هلیکوپتر که در چند کیلومتری مکانی فعلی شما قرار دارد رسیده و خود را نجات دهید .

در بازی Earn to Die برای رسیدن به هدف خود 3 نوع اتومبیل در اختیار دارید که می توانید هر کدام از آن ها را با تجهیزات بسیار جالب قویتر کرده و مسیر چند کیلومتری تا هدف مشخص شده در نقشه را با آن طی کنید . در بازی بعد از هر مرحله مقداری پول بدست می اورید که می توانید آن را برای تجهیز اتومبیل های که در اختیار دارید استفاده کنید . همچنین می توانید رکورد خود را در هر مرحله ، در ScoreLoop ثبت کنید . در آخر باید اضافه کنیم که اگر به دنبال یک بازی اعتیاد آور و فوق العاده هستید ، پیشنهاد می کنیم دانلود بازی Earn to Die برای اندروید را از دست ندهید .

 

 

4243SzJ9PV1B0_JQoyLtOAaSvdj4q-Vl4hUxq3ayCVaBwIg9Gw_epI
c711qrebdHERjsHQ9KjfcCUpsVtjo7XHJ4rQ4tnFzLjpsuig1Vjh9g

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK اندروید 2.2 و بالاتر
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR