دانلود CPod 1.28.1 – نرم افزار جستجو و پخش تازه‌ترین پادکست‌ها

دانلود CPod 1.28.1 - نرم افزار جستجو و پخش تازه‌ترین پادکست‌ها

 

دانلود CPod

| نرم افزار جستجو و پخش تازه‌ترین پادکست‌ها |

 

CPod 1.28.1 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که به کمک آن می‌توانید تازه‌ترین پادکست‌ها را مشاهده و در محیط همین ابزار به آن‌ها گوش کنید. این نرم افزار، در واقع یک پادگیر ساده و کاربردی برای ویندوز است که با استفاده از آن شما می‌توانید همواره از تازه‌ترین پادکست‌های منتشر شده مطلع و آن‌ها را در اولین فرصت گوش کنید. سی‌پاد، به شما اجازه می‌دهد که بتوانید در کوتاه‌ترین زمان، تازه‌ترین اپیزودهای مربوط به پادکست‌های مورد علاقه خود را مشاهده و به آن گوش دهید. اگر که می‌خواهید در حوزه دنبال کردن پادکست‌های دلخواه خود همواره به روز باشید و یک فرد فعال در حوزه پادکست هستید، این برنامه را از دست ندهید.

پادکست یک برنامه صوتی است که می‌تواند شامل مصاحبه‌ها، بحث‌ها، داستان‌ها یا محتوای آموزشی باشد. این برنامه‌ها بر روی اینترنت قابل دسترسی هستند و می‌توان آن‌ها را از طریق وبسایت‌ها یا اپلیکیشن‌های مختلف گوش و یا دانلود کرد. پادکست‌ها برای گوش دادن در هر زمان و مکان مناسب هستند و می‌توانند برای آموزش، سرگرمی، اطلاع‌رسانی یا حتی روان‌درمانی مورد استفاده قرار بگیرند. افراد می‌توانند در حین ورزش کردن، مرتب‌سازی منزل، پیاده‌روی یا هنگام آشپزی و غیره به پادکست‌ها گوش بدهند. اگر از دوست داران پادکست‌ها هستید، این برنامه می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای ساده‌سازی روال دسترسی به جدیدترین‌ها باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار CPod را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار CPod :

– ساخته شده به صورت رایگان و متن‌باز

– امکان دسترسی به تازه‌ترین پادکست‌ها به صورت آنلاین

– امکان اضافه کردن پادکست‌ها به لیست علاقه‌مندی‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CPod.cover1  300x180 - دانلود CPod 1.28.1 - نرم افزار جستجو و پخش تازه‌ترین پادکست‌ها CPod.cover2  300x180 - دانلود CPod 1.28.1 - نرم افزار جستجو و پخش تازه‌ترین پادکست‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR