دانلود Batch Image Combiner PRO 1.2.4 – نرم افزار ادغام سریع تصاویر با هم

دانلود Batch Image Combiner PRO 1.2.4 - نرم افزار ادغام سریع تصاویر با هم

 

دانلود Batch Image Combiner PRO

| نرم افزار ادغام سریع تصاویر با هم |

 

Batch Image Combiner PRO 1.2.4 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که به کمک آن شما می‌توانید تصاویر خود را با همدیگر ادغام (ترکیب) کنید. آیا شما هم به دنبال راهی برای ترکیب سریع و آسان تصاویر به صورت افقی یا عمودی هستید؟ دیگر نیازی به جستجوی بیشتر نیست؛ زیرا که ابزار مدنظر شما همیجاست! این برنامه به شما قابلیتی خواهد داد که بتوانید با انتخاب تصاویر خود، به یک‌باره همه‌ی آن‌ها را با همدیگر ترکیب کنید. این برنامه با دارا بودن یک کارکرد ساده و آسان، یکی از بهترین راه‌های موجود برای ترکیب یا ادغام تصاویر با همدیگر است.

این نرم افزار در سناریوهای مختلفی کاربرد دارد؛ برای مثال در مواقعی که شما می‌خواهید چند عکس را در کنار هم گذاشته و همه را در یک کاغذ سفید پرینت کنید، ساده‌ترین کار این است که با استفاده از این ابزار همه عکس‌های خود را در یک فایل تصویری قرار داده و سپس اقدام به پرینت آن کنید. این ابزار با دارا بودن امکان پردازش گروهی عکس‌ها به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید مجموعه‌ی تصاویر خود را انتخاب و سپس با یک کلیک، خروجی دلخواه خود را تحویل بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Batch Image Combiner PRO را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Batch Image Combiner PRO :

– امکان ترکیب تصاویر با هم

– قابلیت ترکیب به صورت افقی یا عمودی بسته به انتخاب کاربر

– قابلیت کاستومایز کردن بکگراند عکس‌ها

– پشتیبانی از فرمت‌های JPG, PNG و …

– امکان کپی تصویر خروجی در کلیپ بورد

– امکان پردازش گروهی و سریع تصاویر

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Batch Image Combiner PRO.cover2  300x223 - دانلود Batch Image Combiner PRO 1.2.4 - نرم افزار ادغام سریع تصاویر با هم Batch Image Combiner PRO.cover1  300x223 - دانلود Batch Image Combiner PRO 1.2.4 - نرم افزار ادغام سریع تصاویر با هم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR