دانلود Autodesk MotionBuilder 2024 x64 – نرم افزار انیمیشن سازی

دانلود Autodesk MotionBuilder 2018 - نرم افزار انیمیشن سازی

 

دانلود Autodesk MotionBuilder

| نرم افزار انیمیشن سازی |

 

Autodesk MotionBuilder 2024 x64 نام یکی دیگر از نرم‌افزارهای قدرتمند و حرفه‌ای کمپانی اتودسک (Autodesk) به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه تولید نرم‌افزارهای طراحی 3 بعدی، نیازهای صنعتی و … است که این‌ بار به منظور نیازهای انیمیشن‌سازی کاربران عرضه می‌گردد. شما می‌توانید این نرم افزار را در زمینه پروژه‌های انیمیشن‌سازی، ساخت فیلم‌های تبلیغاتی و بازی‌سازی مورد استفاده قرار دهید. ایده ابتدایی این نرم افزار در ابتدا با عنوان Filmbox از سوی یک کمپانی کانادایی با نام Kaydara عرضه شد و بعدها کمپانی Alias با خریداری سهام آن، این نرم‌افزار را MotionBuilder نام‌گذاری کرد و در آخر کمپانی اتودسک با خریداری امتیاز این نرم‌افزار، پشتیبانی و به روزرسانی آن را بر عهده گرفت.

امروز با عرضه نسخه 2018 این نرم‌افزار فوق قدرتمند، شما کاربران به سادگی می‌توانید به شیوه‌های مختلف، کاراکترهای 3 بعدی و طرح‌های خود را در پروژه‌های انیمیشن‌سازی به کار ببرید. توسط این برنامه شما می‌توانید پروژه‌های انیمیشن‌سازی بزرگ، تصویرسازی، بازی‌سازی، ساخت تیزرهای تبلیغاتی و … را به صورت مستقل از هر نرم‌افزار دیگری آماده کنید و از سرعت بالای کار و محیط کاربری حرفه‌ای آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Autodesk MotionBuilder را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Autodesk MotionBuilder :

– دارا بودن موتور متحرک‌سازی طرح‌های 3 بعدی منحصر به فرد

– پرسرعت‌ترین نرم‌افزار انیمیشن‌سازی در مارکت نرم‌افزارها

– دارا بودن محیط کاربری حرفه‌ای برای پروژه‌های بزرگ

– امکان استفاده از طرح‌های سایر نرم‌افزارهای اتودسک

– قابلیت به کارگیری حداکقر توانایی‌های کارت گرافیک

– امکان به کارگیری اسکریپت‌های سی‌پلاس‌پلاس و پایتون

– امکان شخصی‌سازی محیط برنامه

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

OS:Microsoft Windows 10 and later
RAM:8 GB of RAM (16 GB or more recommended)
GPU:64-bit Intel® or AMD® multi-core processor
Disk Space:4 GB of free disk space for install

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.06 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR