دانلود Character Map UWP 2021.5.0.0 – نرم افزار مشاهده فونت‌ها در ویندوز

دانلود Character Map UWP 2021.5.0.0 - نرم افزار مشاهده فونت‌ها در ویندوز

 

دانلود ‏‏‎ Character Map UWP

| نرم افزار مشاهده فونت‌ها در ویندوز |

 

Character Map UWP 2021.5.0.0 یک نرم افزار رایگان و کاربردی برای دسترسی به لیست فونت‌ها، مشاهده کاراکترها و ایموجی‌ها برای ویندوز است که با استفاده از آن، شما می‌توانید با دقت و جزئیات بیشتری به مدیریت فونت‌ها در سیستم بپردازید. اگر شما هم به ابزاری احتیاج دارید ه بتواند در نمایی زیبا و کاربرپسند، فونت‌های نصب شده بر روی سیستم را به همراه جزئیات کاراکترها، ایموجی‌ها و … برایتان نمایش دهد، این ابزار یک گزینه ایده‌آل برای شما به حساب می‌آید. رابط گرافیکی این نرم افزار، به شکلی زیبا و کاربرپسند طراحی شده و شما به راحتی می‌توانید جزئیات فونت‌ها و استایل ظاهری هریک را به تفکیک مشاهده کنید.

این برنامه، مناسب برای همه افرادی است که می‌خواهند با فونت‌ها کار کنند. نرم افزار فوق به زبان سی‌پلاس‌پلاس و سی‌شارپ طراحی و توسعه داده شده و همین امر، سرعت و بهره‌وری آن را تا حد قابل ملاحظه‌ای افزایش داده است. هر کاربری که به یک ابزار جایگزین برای Character Map/Windows Font Viewer احتیاج داشته باشد، با این برنامه می‌تواند به کلیه نیازهای خود پوشش دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Character Map UWP را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Character Map UWP :

– امکان نمایش کلیه فونت‌های نصب شده بر روی سیستم در نمایی زیبا و کاربرپسند

– قابلیت مشاهده تنوع فونت‌ها و استایل هریک از کاراکترها

– امکان مشاهده خصوصیات فونت‌ها نظیر طراح، توضیحات و …

– امکان کپی کردن کاراکترها

– امکان خروجی گرفتن از کاراکترها در فرمت‌های SVG, PNG

– امکان جستجوی کاراکترها

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Character Map UWP.cover1  300x234 - دانلود Character Map UWP 2021.5.0.0 - نرم افزار مشاهده فونت‌ها در ویندوز Character Map UWP.cover2  300x234 - دانلود Character Map UWP 2021.5.0.0 - نرم افزار مشاهده فونت‌ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Msixbundle
  • حجم : 22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR