کار نکردن Alt+Tab در ویندوز 11 را چگونه برطرف کنیم؟

کار نکردن Alt+Tab در ویندوز 11 را چگونه برطرف کنیم؟

 

کار نکردن Alt+Tab در ویندوز 11

| چگونه می‌توان مشکل کار نکردن Alt+Tab در ویندوز 11 را حل کرد؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که از طریق آن شما هم بتوانید مشکل کار نکردن Alt+Tab را به سادگی برطرف کنید. همانطور که می‌دانید، این کلید میانبر به شما اجازه خواهد داد که بتوانید حتی در شلوغ‌ترین دسکتاپ‌ها هم به راحتی بین برنامه‌ها یا پنجره‌های فعال جابه‌جا شده و به آسانی پنجره یا برنامه مورد نظر خود را بالاتر از بقیه بیاورید. اگر که بنا بر دلایل نامعلوم، عملکرد این شرتکات از کار افتاده، ما در ایجا به شما روشی را آموزش می‌دهیم که این مشکل را برطرف می‌کند.

اگر که شما هم در طول روز به طور مداوم از Alt+Tab استفاده می‌کنید و گاهی اوقات با مشکل عدم کارکرد آن مواجه می‌شوید، توصیه می‌کنیم این آموزش را از دست ندهید. پیشنهاد می‌کنیم این آموزش را در ادامه مطلب دنبال کنید.

 

 

 

1- ری‌استارت کردن Windows Explorer 

یکی از مشکلات اصلی که Alt+Tab از کار می‌افتد، وجود مشکل در ویندوز اکسپلورر است. بر روی نوار تسکبار ویندوز راست کلیک کرده و Task Manager را کلیک کنید. اکنون در پنجره زیر، Windows Explorer را پیدا کنید و پس از راست کلیک بر روی آن، گزینه Restart را کلیک کنید.

Alt Tab Problem1 300x146 - کار نکردن Alt+Tab در ویندوز 11 را چگونه برطرف کنیم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

2- خاموش کردن Sticky keys

گاهی اوقات، این قابلیت در ویندوز منجر به از کار افتادن Alt + Tab می‌شود. برای غیرفعال‌سازی آن از مسیر Settings > Accessibility > Keyboard ، گزینه Sticky keys را غیرفعال کنید.

Alt Tab Problem2 300x136 - کار نکردن Alt+Tab در ویندوز 11 را چگونه برطرف کنیم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

3- استفاده از Windows’ Keyboard Troubleshooter

این قابلیت در ویندوز، می‌تواند بسیاری از مشکلات مرتبط با صفحه کلید را برطرف کند. از طریق استارت منوی ویندوز، Find and Fix Keyboard Problems را جستجو و آن را اجرا کنید. پس از باز شدن این ابزار، مراحل را پیش ببرید و در پایان، عملکرد Alt+Tab را مجددا تست کنید.

Alt Tab Problem3 300x149 - کار نکردن Alt+Tab در ویندوز 11 را چگونه برطرف کنیم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

4- از Alt+Tab کلاسیک استفاده کنید!

اگر هیچ یک از موارد فوق مشکل را برطرف نکرد، می‌توانید به طور موقت از Alt+Tab کلاسیک استفاده کنید. برای این کار، Alt چپ را نگه دارید. یک بار Alt راست را فشار داده و سپس Tab را بزنید.

Alt Tab Problem4 300x141 - کار نکردن Alt+Tab در ویندوز 11 را چگونه برطرف کنیم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR