دانلود Havysoft InnoExtractor 2024 7.0.1.509 Ultra – استخراج بسته‌های نصبی

دانلود Havysoft InnoExtractor 2024 7.0.1.509 Ultra - استخراج بسته‌های نصبی

 

دانلود Havysoft InnoExtractor

| نرم افزار استخراج بسته‌های نصبی |

 

Havysoft InnoExtractor 2024 7.0.1.509 Ultra نام یک نرم افزار کاربردی و قوی است که به کمک آن می‌توان بسته‌های نصبی ساخته شده با Inno Setup را بازگشایی کرد. Inno Setup یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ساخت نصب‌کننده‌های برنامه‌ها در ویندوز است. این ابزار رایگان و متن‌باز، به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا فایل‌های نصبی قدرتمند و سفارشی برای برنامه‌هایشان ایجاد کنند. یک دلیل اصلی برتری این ابزار، این است که امکانات گسترده‌ای برای سفارشی‌سازی فرآیند نصب فراهم می‌کند. اگر که شما هم یک بسته‌ی نصبی را با Inno Setup ساخته و به دنبال راهی برای بازگشایی بسته‌ی نصبی آن هستید، باید به دنبال ابزاری مخصوص به این کار باشید. خوشبختانه، در اینجا ما برایتان بهترین ابزار موجود در این زمینه را معرفی خواهیم کرد.

هدف اصلی از نرم افزار فوق، این است که به کاربران امکان استخراج اطلاعات و فایل‌های داخلی نصب‌شده‌ی برنامه‌های Inno Setup را بدهد. به عبارت دیگر، این نرم افزار به کاربران امکان می‌دهد تا از داخل فایل‌های نصب شده یک برنامه، مانند تصاویر، متن‌ها، فایل‌های صوتی و دیگر منابع، بهره برده و از آن‌ها برای استفاده شخصی یا انتقال به دیگران بهره ببرند. همچنین، این ابزار به کاربران امکان می‌دهد تا فایل‌های نصبی Inno Setup را بررسی کرده و از محتوای آن‌ها آگاه شوند و در صورت لزوم، اطلاعات مورد نظر خود را از داخل آن‌ها باز کنند. این نرم افزار برای کسانی کاربرد دارد که نیاز دارند از داخل فایل‌های نصبی Inno Setup استفاده کنند و به اطلاعات و منابع موجود در آن‌ها دسترسی داشته باشند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Havysoft InnoExtractor را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Havysoft InnoExtractor :

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان بازگشایی بسته‌های نصبی Inno Setup

– امکان دسترسی به محتوای بسته‌های نصبی

– قابلیت دترسی به تصاویر، فایل‌های صوتی و تصویری موجود در نصب‌کننده‌ها

– امکان جستجو در محتوای نصبی

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

InnoExtractor.cover1  300x201 - دانلود Havysoft InnoExtractor 2024 7.0.1.509 Ultra - استخراج بسته‌های نصبی InnoExtractor.cover2  300x226 - دانلود Havysoft InnoExtractor 2024 7.0.1.509 Ultra - استخراج بسته‌های نصبی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.02 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR