دانلود همراه نوین 1.3.8 – موبایل بانک اقتصاد نوین برای اندروید

دانلود همراه نوین 1.3.8 - موبایل بانک اقتصاد نوین برای اندروید

 

دانلود همراه نوین برای اندروید

| موبایل بانک اقتصاد نوین برای اندروید |

 

همراه نوین 1.3.8 نام جدیدترین نسخه از سرویس موبایل مربوط به بانک اقتصاد نوین است که در اختیار شما کاربران گوشی و تبلت‌های اندروید قرار می‌گیرد. رشد و توسعه تکنولوژی، این امکان را فراهم ساخته تا کاربران بتوانند امور مالی خود را در هر جا و زمان، تنها با در دست داشتن یک دستگاه گوشی موبایل به انجام برسانند. هم‌اکنون می‌توان این مژده را به صاحبان کارت‌های بانک اقتصاد نوین هم داد که با استفاده از اپلیکیشن جدید همراه نوین، به آسانی می‌توانند امور مالی خود را در هر ساعت از شبانه‌روز از طریق این نرم افزار موبایل بانک به انجام برسانند. نرم افزار مذکور، سامانه رسمی بانک اقتصاد نوین برای سیستم عامل اندروید است که نصب و راه‌اندازی آن در نهایت سادگی به انجام می‌رسد. پس از نصب، شما می‌توانید به کلیه خدمات غیرحضوری بانک اقتصاد نوین از طریق گوشی تلفن و یا تبلت اندرویدی خود دسترسی داشته باشید.

بانکهداری الکترونیکی همراه نوین، سامانه جدید بانک اقتصاد نین برای ارائه خدمات متنوع بانکی بر بستر تلفن همراه است. از جمله خصوصیات این برنامه، می‌توان به توانایی اعلام موجودی در هر ساعت از شبانه، انتقال وجه (شتابی) به تمامی کارت‌های بانکی، پرداخت قبوض خدماتی، خرید شارژ و بسته اینترنت، مشاهده لیست تراکنش‌ها و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار همراه نوین برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار همراه نوین :

– امکان مدیریت حساب در هر ساعت از شبانه‌روز

– توانایی انتقال وجه به کلیه کارت‌های عضو شتاب

– امکان خرید شارژ و بسته اینترنت برای سیم‌کارت‌های اعتباری

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و زیبا

– قابلیت پرداخت قبوض خدماتی

– امکان پرداخت جریمه‌های رانندگی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hamrah Novin1 84x150 - دانلود همراه نوین 1.3.8 - موبایل بانک اقتصاد نوین برای اندروید Hamrah Novin2 84x150 - دانلود همراه نوین 1.3.8 - موبایل بانک اقتصاد نوین برای اندروید Hamrah Novin3 84x150 - دانلود همراه نوین 1.3.8 - موبایل بانک اقتصاد نوین برای اندروید Hamrah Novin4 84x150 - دانلود همراه نوین 1.3.8 - موبایل بانک اقتصاد نوین برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR