دانلود GIFShop Pro 7.6.0 – نرم افزار ساخت انیمیشن های GIF برای اندروید

دانلود GIFShop Pro 7.6.0 - نرم افزار ساخت انیمیشن های GIF برای اندروید

 

دانلود GIFShop Pro – GIF Maker, Video to GIF, GIF Editor برای اندروید

| نرم افزار ساخت انیمیشن های GIF برای اندروید |

 

GIFShop Pro 7.6.0 نام نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه ساخت و ویرایش انیمیشن‌های متحرک GIF در گوشی و تبلت‌های اندروید است. فرمت گرافیکی GIF، این روزها به یکی از فرمت‌های محبوب و پرطرفدار، علی‌الخصوص برای کاربران شبکه‌های اجتماعی بدل شده است. کاربرد این نوع فرمت از تصاویر متحرک، محدود به هیچ نرم افزاری نیست و تقریبا از مزایای آن می‌توان در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم در نظر داریم، راهکاری عالی و مناسب برای ساخت انیمیشن‌ها در سیستم عامل اندروید است.

با استفاده از این نرم افزار ساده و قدرتمند، هر کاربری می‌تواند انیمیشن متحرک خود را ایجاد کرده و با چند لمس ساده، آن را با دوستان خود از طریق شبکه‌های اجتماعی، پیامک و یا ایمیل به اشتراک بگذارد. این نرم افزار به طور کلی 3 حالت مختلف را برای ساخت یک انیمیشن GIF به کاربر پیشنهاد می‌کند: اولین راه این است که یک فایل ویدیویی را به نرم افزار سپرده و به طور مستقیم نسخه GIF شده آن را تحویل بگیرید. علاوه بر این، کاربران می‌توانند چندین تصویر ثابت را با هم ترکیب کرده و یک انیمیشن زیبا را بسازند. در آخرین سناریو، کاربر می‌تواند انیمیشن GIF مورد نظر خود را وارد برنامه کرده و آن را مطابق با سلیقه خود ویرایش کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار GIFShop Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار GIFShop Pro – GIF Maker, Video to GIF, GIF Editor :

– قابلیت تبدیل فایل‌های ویدیویی به انیمیشن GIF

– امکان برش دادن فیلم‌ها برای ساخت GIF از قسمتی از ویدیو

– عدم وجود محدودیت در تعداد فریم‌های انیمیشن GIF

– امکان ساخت آسان GIF‌های معکوس شده

– قابلیت استفاده از افکت و فیلتر برای انیمیشن‌ها

– توانایی ترکیب چندین تصویر ثابت و ساخت انیمیشن GIF

– قابلیت ویرایش آسان انیمیشن‌ها

– امکان به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

GIFShop1 84x150 - دانلود GIFShop Pro 7.6.0 - نرم افزار ساخت انیمیشن های GIF برای اندروید GIFShop2 84x150 - دانلود GIFShop Pro 7.6.0 - نرم افزار ساخت انیمیشن های GIF برای اندروید GIFShop3 84x150 - دانلود GIFShop Pro 7.6.0 - نرم افزار ساخت انیمیشن های GIF برای اندروید GIFShop4 84x150 - دانلود GIFShop Pro 7.6.0 - نرم افزار ساخت انیمیشن های GIF برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 14.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR