دانلود Free42 3.0.21 – ماشین حساب مهندسی و پرامکانات

دانلود Free42 3.0.21 - ماشین حساب مهندسی و پرامکانات

 

دانلود Free42

| ماشین حساب مهندسی و پرامکانات |

 

Free42 3.0.21 نام یک ماشین حساب جدید، رایگان و بسیار محبوب در بین کاربرانی است که از رایانه‌ی شخصی خود برای انجام محاسبات پیچیده در حوزه ریاضی، فیزیک و انواع محاسبات مهندسی استفاده می‌کنند. این ماشین‌حساب، در واقع یک محصول نرم افزاری رایگان و پرامکانات است که به کمک آن شما می‌توانید هرگونه محاسبه‌ی ساده تا پیچیده‌ی ریاضی را با سرعت بسیار بالا حل کنید. اگر که ماشین‌حساب‌های محبوب بازار را بشناسید، احتمالا تابه‌حال نام HP-42S به گوش‌تان خورده است؛ این ماشین‌حساب سریع و پرامکانات، انتخاب بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان برای انجام محاسبات پیچیده‌ی ریاضی و مهندسی است. اگر که بنا به هر دلیلی امکان خرید این ماشین را ندارید، توصیه می‌کنیم نسخه نرم افزاری آن را امتحان کنید.

امروزه رایانه‌ای در زمینه‌های متعددی کاربرد دارند و وجود نرم افزارهای تخصصی در حوزه‌های مختلف به کاربران کمک می‌کنند که بتوانند بسته به هر نیازی، ابزار مخصوص به آن را در دسترس داشته باشند. زمانی که صحبت از سرعت در محسابات پیچیده‌ی ریاضی در میان باشد، فری42 به عنوان یک ماشین‌حاسب قابل اطمینان و سریع در دسترس شماست. این ماشین‌حساب در واقع ابزاری جایگزین برای ماشین‌حساب پیش‌فرض ویندوز است که تمامی انتظارات شما در زمینه‌ی محاسبات مهندسی را برآورده می‌کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Free42 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Free42 :

– شبیه‌ساز دقیق ماشین حساب HP-42S

– دارا بودن ده‌‌ها تابع آماده‌ی ریاضی برای استفاده در معادلات و محاسبات مختلف

– امکان ایمپورت و اکسپورت دیتا

– دارا بودن پوسته‌های ظاهری متعدد

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Free42.cover1  153x300 - دانلود Free42 3.0.21 - ماشین حساب مهندسی و پرامکانات Free42.cover2  229x300 - دانلود Free42 3.0.21 - ماشین حساب مهندسی و پرامکانات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR