دانلود Firewall++ 0.97.2 – فایروال جدید و حرفه‌ای برای ویندوز

دانلود Firewall++ 0.97.2 - فایروال جدید و حرفه‌ای برای ویندوز

 

دانلود ++Firewall

| فایروال جدید و حرفه‌ای برای ویندوز |

 

Firewall++ 0.97.2 نام یک ابزار جدید و کاربردی به منظور کنترل مصرف اینترنت توسط پردازش‌های در حال اجرا در ویندوز است. با این فایروال، شما می‌توانید هرگونه برقراری ارتباط از سوی اپلیکیشن‌های در حال اجرا با شبکه‌ی اینترنت را ببینید و بر روی آن فیلتر قرار دهید و کنترلی جامع و دقیق بر روی آن داشته باشید. اطمینان از امنیت یک کانکشن شبکه، یکی از موضوعات بسیار مهم در حوزه‌ی شبکه و امنیت است. به منظور دست‌یابی به این اطمینان، نیاز به ابزارهایی است که بتواند امنیت سیستم را در سناریوهای مختلف تضمین کند. با استفاده از فایروال جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی برای شما فراهم خواهد شد تا بتوانید شبکه‌ و ارتباط با اینترنت را به دقت و با جزئیات بالا ببینید و نحوه فعالیت هر پردازش را به شکل زنده مشاهده کنید.

فایروال یا دیواره آتش، از نسخه‌های قدیم سیستم‌عامل ویندوز تا به امروز یک وظیفه مهم را بر عهده داشته و آن هم اینکه با استفاده از آن بتواند اپ‌های مجاز یا غیرمجاز برای دسترسی به اینترنت را تعیین کرد. اگر که شما هم به یک ابزار کاربردی و مفید‌تر برای کنترل فایروال احتیاج دارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم این نرم افزار را از دست ندهید. با استفاده از این ابزار، کلیه لاگ‌های مربوط به برقراری کانکشن‌های جدید توسط پراسس‌های مختلف ویندوز به صورت زنده به شما نمایش داده می‌شود تا به طور دقیق بتوانید هریک از کانکشن‌ها و ارتباط پردازش‌ها با شبکه اینترنت را ببینید و در صورت نیاز، دسترسی‌ها را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ++Firewall را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ++Firewall :

– امکان کنترل آسان فایروال ویندوز

– توانایی نظارت بر پردازش‌های مختلف ویندوز در حین ارتباط با اینترنت

– قابلیت مانیتور کردن دقیق شبکه و ترافیک اینترنت

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Firewall.cover1  300x152 - دانلود Firewall++ 0.97.2 - فایروال جدید و حرفه‌ای برای ویندوز Firewall.cover2  300x152 - دانلود Firewall++ 0.97.2 - فایروال جدید و حرفه‌ای برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 233 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR