دانلود Access Agility WiFi Scanner 2.9.0.535 – نرم افزار اسکن و تست شبکه وای فای

دانلود Access Agility WiFi Scanner 2.9.0.535 - نرم افزار اسکن و تست شبکه وای فای

 

دانلود Access Agility WiFi Scanner

| نرم افزار اسکن و تست شبکه وای فای |

 

Access Agility WiFi Scanner 2.9.0.535 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور دسترسی به اطلاعات کامل در رابطه با شبکه وای فای است که با آن می‌توانید شبکه خود را به طور دقیق اسکن کرده و اطلاعاتی جامع را از آن به دست آورید. همانطور که احتمالا می‌دانید، این روزها همه ما از شبکه‌های بی‌سیم (Wi-Fi) در منزل، محل کار یا … استفاده می‌کنیم. با توجه به سهولت دسترسی به این شبکه‌ها، رفته رفته شاهد جایگزینی کامل این نوع ارتباطات با روش سیمی هستیم. اگر که شما هم در منزل یا اداره از این نوع شبکه برای ارتباط با اینترنت استفاده می‌کنید، یک نرم افزار تخصصی اسکن و آنالیز شبکه بی‌سیم می‌تواند به کارتان بیاید.

شبکه وای فای (Wi-Fi) یک تکنولوژی بی‌سیم است که امکان اتصال دستگاه‌های الکترونیکی مانند کامپیوترها، تلفن‌های همراه، تلویزیون‌ها و دستگاه‌های دیگر به اینترنت یا شبکه محلی را بدون نیاز به کابل فراهم می‌کند. شبکه وای فای مبتنی بر استاندارد IEEE 802.11 است که در بسیاری از مکان‌ها از جمله منازل، محیط‌های کاری، رستوران‌ها و هتل‌‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسکنرهای وای فای نرم افزارهایی هستند که به کاربران امکان می‌دهند شبکه‌های وای فای موجود در محدوده جغرافیایی خود را شناسایی و تجزیه و تحلیل کنند. این ابزارها اطلاعات مفیدی راجع به شبکه‌های وای فای شامل نام شبکه (SSID)، قدرت سیگنال (RSSI)، کانال استفاده شده و اطلاعات امنیتی و… را به کاربران ارائه می‌دهند. در این مطلب، با معرفی یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه‌ی اسکن شبکه بی‌سیم شما در خدمتتان هستیم که امیدواریم برای شما مفید واقع گردد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Access Agility WiFi Scanner را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Access Agility WiFi Scanner :

– سادگی در استفاده و سازگاری با ‏‏‎ ‎802.11 a/b/g/n/ac/ax ‏‏‎ ‎

– پشتیبانی از شبکه‌های 2.4 و 5 گیگاهرتز

– پشتیبانی از چنل‌های مختلف

– نمایش اطلاعات شبکه، قدرت سیگنال، امنیت و …

– امکان تست سرعت (دانلود / آپلود) وای فای

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Access Agility WiFi Scanner.cover1  300x169 - دانلود Access Agility WiFi Scanner 2.9.0.535 - نرم افزار اسکن و تست شبکه وای فای Access Agility WiFi Scanner.cover2  300x169 - دانلود Access Agility WiFi Scanner 2.9.0.535 - نرم افزار اسکن و تست شبکه وای فای

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR