چگونه بفهمیم پشت یک لینک کوتاه چه چیزی پنهان شده است؟

چگونه بفهمیم پشت یک لینک کوتاه چه چیزی پنهان شده است؟

چگونه بفهمیم پشت یک لینک کوتاه چه چیزی پنهان شده است؟

| معرفی وب‌سایت Unshorten.link |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک سامانه‌ی جدید و کاربردی را به خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن می‌توانید بفهمید که پشت یک لینک کوتاه چه چیزی پنهان شده و بدون آنکه بر روی آن لینک کلیک کنید،‌از محتوای موجود در آن مطلع شوید. همانطور که می‌دانید، سال‌هاست که لینک‌های کوتاه شده در بین کاربران کاربرد بسیاری یافته‌اند و در حال حاضر هم، شمار متعددی از سرویس‌های کوتاه‌کننده‌ی لینک در دسترس هستند که می‌توان حتی طولانی‌ترین لینک‌ها را هم با آن‌ها کوتاه کرد. لینک‌های کوتاه شده مزایای بسیار زیادی دارند؛ خصوصا اینکه در تبلیغات فضای مجازی با سهولت بیشتری می‌توان این لینک‌ها را در معرض دید قرار داد.

مشکلی که تقریبا همه ما با لینک‌های کوتاه داریم، این است که به طور دقیق نمی‌دانیم که چه چیزی در پشت آن پنهان شده و با کلیک بر روی لینک‌های کوتاه، به یک وب‌سایت نامشخص هدایت می‌شویم. در واقع  زمانی از لینک پنهان شده در یک لینک کوتاه مطلع می‌شویم که دیگر بر روی آن کلیک کرده‌ایم. بسیاری از ویروس‌ها و بدافزارها در قالب لینک‌های کوتاه شده در فضای مجازی منتشر می‌شوند و اغلب کنجکاوی کاربران است که کار دستشان می‌دهد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک اکسنشن جدید را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید بدون نیاز به باز کردن لینک‌های کوتاه از محتوای آن باخبر شوید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید + اکستنشن Unshorten.link را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

1- به وب‌سایت https://unshorten.link وارد شوید و لینک کوتاه شده را در کادر مربوطه وارد کنید.

Unshorten.link .cover3  300x139 - چگونه بفهمیم پشت یک لینک کوتاه چه چیزی پنهان شده است؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

2- دکمه Analyze URL را کلیک کنید.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : CRX
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR