دانلود ZArchiver 1.0.4 – نرم افزار مدیریت فایل‌های فشرده در اندروید

دانلود ZArchiver 1.0.4 - نرم افزار مدیریت فایل‌های فشرده در اندروید

 

دانلود نرم افزار ZArchiver برای اندروید

| نرم افزار مدیریت فایل‌های فشرده در اندروید |

 

ZArchiver 1.0.4 نام یک اپلیکیشن جدید، جامع و کاربردی برای مدیریت فایل‌های فشرده در سیستم‌عامل اندروید است. در واقع این برنامه، یک فایل منیجر قوی است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید فایل‌های فشرده‌ی خود در سیستم را مدیریت کنید و به کلیه امکانات مورد انتظار خود در این زمینه دسترسی داشته باشید. این برنامه قابلیت‌هایی همچون ایجاد فایل‌های فشرده، استخراج محتوای فایل‌های فشرده، مشاهده محتوا، ویرایش فایل‌های فشرده، کار با فایل‌های فشرده‌ی چند پارته و … را به طور کامل در خود جای داده و کاربران می‌توانند از امکانات آن به سادگی در گوشی‌های هوشمند اندروید بهره ببرند.

زدآرشیور، ابزاری است که می‌توان آن را به عنوان یک جایگزین قابل اطمینان برای WinRAR, WinZIP, 7-Zip و انواع دیگر ابزارهای فشرده‌ساز در اندروید به شمار آورد. این ابزارها و شمار دیگری از برنامه‌ها، در زمینه کار با فایل‌های فشرده در سیستم‌عامل ویندوز، مک، لینوکس شهرت دارند. در صورتی که شما هم به ابزاری برای انجام عملیات پرکاربرد همین برنامه‌ها در اندروید احتیاج دارید، نرم افزار زدآرشیور یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود در این زمینه است که در ادامه به جزئیات تکمیلی‌ در رابطه با آن پرداخته خواهد شد. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار ZArchiver برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ZArchiver :

– امکان ساخت فایل‌های فشرده در فرمت‌های 7z (7zip), zip, bzip2 (bz2), gzip (gz), XZ, lz4, tar, zst (zstd)

– امکان مشاهده محتوای فایل‌های فشرده با فرمت‌های 7z (7zip), zip, rar, rar5, bzip2, gzip, XZ, iso, tar, arj, cab, lzh, lha, lzma, xar, tgz, tbz, Z, deb, rpm, zipx, mtz, chm, dmg, cpio, cramfs, img (fat, ntfs, ubf), wim, ecm, lzip, zst (zstd), egg, alz

– امکان ساخت و استخراج فایل‌های فشرده شده و امن‌سازی شده با پسورد

– امکان ویرایش کردن محتوای فایل‌های فشرده و آرشیو در فرمت zip, 7zip, tar, apk, mtz

– پشتیبانی از امکان ساخت و استخراج محتوای فایل‌های فشرده چند پارته در فرمت‌های 7z.001, zip.001, part1.rar, z01

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ZArchiver 1 84x150 - دانلود ZArchiver 1.0.4 - نرم افزار مدیریت فایل‌های فشرده در اندروید ZArchiver 2 84x150 - دانلود ZArchiver 1.0.4 - نرم افزار مدیریت فایل‌های فشرده در اندروید ZArchiver 3 84x150 - دانلود ZArchiver 1.0.4 - نرم افزار مدیریت فایل‌های فشرده در اندروید ZArchiver 4 84x150 - دانلود ZArchiver 1.0.4 - نرم افزار مدیریت فایل‌های فشرده در اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4.20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR