دانلود ZTSvc 1.1.0.0 – نصب کردن پکیج‌های نرم افزاری با انعطاف بیشتر

دانلود ZTSvc 1.1.0.0 - نصب کردن پکیج‌های نرم افزاری با انعطاف بیشتر

 

دانلود ZTSvc

| نصب کردن پکیج‌های نرم افزاری با انعطاف بیشتر |

 

ZTSvc 1.1.0.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور نصب اتوماتیک برنامه‌ها و همینطور دور زدن محدودیت‌های پیش‌فرض در نصب بسته‌های نرم افزاری است که با دارا بودن امکاناتی جامع و کامل در این زمینه، تمام انتظارات شما را برای نصب برنامه‌ها برآورده می‌کند. برای بسیار یاز ما، روش پیش‌فرض نصب نرم افزار این است که فایل اجرایی آن بسته نرم افزاری (فایل EXE/MSI) را دبل کلیک کرده و فرآیند نصب را پیش ببریم. هرچند، این روش نصب چند مشکل دارد که از جمله آن می‌توان به نبود انعطاف در گزینش کامپوننت‌های دلخواه نصب است. اگر نیاز به ابزاری هستید که بتواند این فرآیند را برای شما ساده‌تر کند، به شما توصیه می‌کنیم این ابزار را از دست ندهید.

این ابزار در واقع یک سرویس تحت ویندوز است که با هدف نصب پکیج‌های نرم افزاری با استفاده از اسکریپت‌های نصب در سیستم طراحی شده است. کلیه عملیات لازم برای نصب اپ‌های مختلف در فایل‌های کانفیگ مخصوص قرار گرفته و در ادامه این سرویس به طور خودکار اپلیکیشن‌های دلخواه را برای شما نصب می‌کند. با این ابزار، مدیران در شبکه محلی می‌توانند هرگونه پکیج نرم افزاری را به کاربران اساین کنند تا به طور خودکار نرم افزار مورد نظر بر روی سیستم نصب گردد.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ZTSvc را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ZTSvc :

– امکان نصب خودکار برنامه‌ها بر روی سیستم کاربران در شبکه

– فراهم‌سازی روش‌های انعطاف‌پذیرتر برای نصب برنامه‌ها در کامپیوتر

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ZTSvc.cover1  300x123 - دانلود ZTSvc 1.1.0.0 - نصب کردن پکیج‌های نرم افزاری با انعطاف بیشتر ZTSvc.cover2  300x123 - دانلود ZTSvc 1.1.0.0 - نصب کردن پکیج‌های نرم افزاری با انعطاف بیشتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR