دانلود ویراستیار Virastyar 4.0 – نرم افزار غلط یاب فارسی ویراستیار

دانلود ویراستیار Virastyar 3.5 Final - نرم افزار غلط یاب فارسی ویراستیار

 

دانلود ویراستیار

| نرم افزار غلط یاب فارسی ویراستیار |

 

Virastyar 4.0 Beta / 3.5 Final غلط یابی فارسی ویراستیار نام نرم افزاری کاملا فارسی و قدرتمند ، تهیه شده از سوی ” شورای عالی انقلاب فرهنگی ” به منظور استاندارد سازی متون تایپ شده به زبان فارسی در محیط های مختلف نرم افزارهای واژه پرداز در ویندوز است. نرم‌افزار «ویراستیار» افزونه‌ای برای مایکروسافت وُرد است که برای استفادهٔ کاربران فارسی‌زبان طراحی شده است. به تازگی نسخه 3.5 این نرم افزار ، با سازگاری کامل با انواع آفیس های 2007 ، 2010 و 2013 عرضه گردیده است تا کاربران به واسطه آن بتوانند غلط های املائی متون خود را سریعاً کشف و تصحیح نمایند. به طور کلی ویراستیار ، یک دستیار فوق العاده غلط یابی فارسی به منظور اصلاح خطاهای املا و انشایی ، نقطه گذرای ، نشانه گذاری و به طور کلی استاندارد سازی متون فارسی است.

اگر از کاربران نرم افزار آفیس ورد باشید ، احتمالا می دانید که این نرم افزار از همان ابتدا با یک غلط یاب قدرتمند عرضه گردید. اما این غلط یاب ، از زبان و واژه های فارسی پشتیبانی نمی کند. از این رو امکان تهیه یک متن کاملا صحیح و بدون عیب و ایراد نگارشی به زبان فارسی در چنین نرم افزاری تقریباً کار بسیار سختی خواهد بود. اما ویراستیار به شما این امکان را می دهد که سریعاً این ویژگی بسیار کاربردی را برای متون فارسی نیز فعال کنید و بسیاری از علائم و نشانه ها را در متن ها اصلاح کنید. به عنوان مثال اصلاح حروف “ک” و “ی” عربی و تبدیل آنان به فارسی ، از جمله قابلیت های این نسخه به شمار می آیند. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید ویراستیار با آن سر و کار بسیار خواهید داشت ، تبدیل متون فینگیلیش به متون فارسی است ! این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که متن فینگیلیش مورد نظر خود را به طور کامل در کادر مربوطه کپی کنید و سپس نسخه کاملا فارسی آن را دریافت کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ویراستیار را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Virastyar :

– پشتیبانی کامل از انواع نسخه های مایکروسافت آفیس ورد

– دارا بودن غلط یاب املایی پیشرفته

– اصلاح املای واژه هایی که به اشتباه تایپ شده اند.

– پیشنهاد واژه های مشابه

– اصلاح فاصله های اضافی در بین کلمات

– تبدیل فاصله کامل به شبه فاصله

– امکان اصلاح یک لغت در کل متن با یک بار اصلاح

– تبدیل ارقام عربی به فارسی

– اصلاح نوشتار حروف “ک” و “ی”

– اصلاح نشانه گذاری های علامت سوال ، علامت تعجب ، ویرگول ، نقطه ویرگول و …

– تبدیل تقویم و تاریخ

– تبدیل اعداد فارسی و انگلیسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– قابل نصب فقظ روی Word 2007/2010/2013

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 59 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR