دانلود XnResize 1.11 x64 – نرم افزار تغییر سایز تصاویر

دانلود XnResize 1.11 x64 - نرم افزار تغییر سایز تصاویر

 

دانلود XnResize

| نرم افزار تغییر سایز تصاویر |

 

XnResize 1.11 x64 نام یک ابزار سریع، قدرتمند و قابل اطمینان برای تغییر سایز تصاویر است. امروزه، رزولوشن تصاویر ثبت شده با دوربین‌های دیجیتال بزرگ و حجم آن‌ها بالاست. تصاویری با این رزولوشن، مناسب برای نمایش یا پرینت هستند. اما زمانی که بخواهید این عکس‌ها را با دوستان یا همکاران به‌اشتراک بگذارید، بهتر است برای صرفه‌جویی در مصرف دیتای اینترنت یا جلوگیری از اتلاف زمان، آن‌ها را کم‌حجم کنید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که به کمک آن شما بتوانید تصاویر خود را با سهولت بیشتری تغییر سایز دهید.

در صورتی که تصاویر خود را پیش از تغییر سایز کردن آپلود کنید، این کار زمان زیادی را از شما خواهد گرفت؛ کما اینکه دانلود آن در دیوایس مقصد هم حجم زیادی را در حافظه به خود اختصاص خواهد داد. با وجود اینکه ابزارهای آنلاین متعددی برای این کار در دسترس هستند، بسیاری ترجیح می‌دهند که از برنامه‌هایی مخصوص به این کار جهت تغییر سایز تصاویر خود استفاده کنند تا حتی در صورت در دسترس نبودن اینترنت هم بتوانند تصاویر خود را تغییر سایز دهند. این برنامه از کلیه فرمت‌های رایج گرافیکی شامل JPEG, TIFF, PNG, GIF, WEBP, PSD, JPEG2000, OpenEXR, RAW, HEIC, PDF, DNG, CR2 و … پشتیبانی داشته و به آسانی شما می‌توانید این تصاویر را فراخوانی کرده و سایز تصویر را مطابق نیاز خود تغییر دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار XnResize را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار XnResize :

– امکان تغییر سایز تصاویر

– مناسب برای تغییر دادن رزولوشن عکس‌ها

– قابلیت تعیین Width, Height تصاویر

– امکان Drag & Drop تصاویر و تغییر سایز سریع آن

– امکان تغییر سایز تصاویر بدون افت کیفیت

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

XnResize.cover1  300x217 - دانلود XnResize 1.11 x64 - نرم افزار تغییر سایز تصاویر XnResize.cover2  300x217 - دانلود XnResize 1.11 x64 - نرم افزار تغییر سایز تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 22.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR