دانلود Ashampoo Background Remover 1.0 – نرم افزار حذف پس‌زمینه عکس‌ها

دانلود Ashampoo Background Remover 1.0 - نرم افزار حذف پس‌زمینه عکس‌ها

 

دانلود Ashampoo Background Remover

| نرم افزار حذف پس‌زمینه عکس‌ها |

 

Ashampoo Background Remover 1.0 نام یک ابزار جدید، ساده و کاربردی به منظور حذف پس‌زمینه عکس‌ها است که به روشی ساده و سریع با آن می‌توان بکگراند تصاویر را حذف کرد. این دست از نرم افزارها، برای حذف پس زمینه عکس‌ها به تولید رسیده‌اند تا کاربر بسته به نیاز خود بتواند سوژه‌ها را از تصاویر جدا و یا اصطلاحا پس‌زمینه‌ی آن را حذف نماید. به کمک این نرم افزارها، کاربر می‌تواند به صورت اتوماتیک پس زمینه‌های دلخواه خود را از عکس‌ها حذف نموده و عکس‌هایی بدون‌ پس‌زمینه را ایجاد کند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزار جدید و رایگان را برای شما آماده کرده‌ایم که با کمک آن به راحتی می‌توانید این عملیات را به انجام برسانید. این برنامه دارای الگوریتم‌های پیشرفته تشخیص پس زمینه است که به شما امکان می‌دهد به سرعت و با دقت بالا پس زمینه‌های سخت و دشوار را حذف کنید. علاوه بر حذف پس زمینه، این نرم افزار به شما امکان می‌دهد تا پس زمینه‌های جدیدی را به عکس اضافه کنید یا اینکه سوژه‌ها را در فرمت PNG (بدون پس زمینه) ذخیره کنید.

از دیگر ویژگی‌های مفید این ابزار، می‌توان به قابلیت تنظیم دقت حذف پس زمینه، ابزارهای دقیق برای جزئیات دقیق، قابلیت ذخیره عکس با فرمت‌های مختلف و سرعت بالا در پردازش عکس‌ها اشاره کرد. از این نرم افزار می‌توان در زمینه‌های مختلفی استفاده کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به طراحی گرافیک، تولید محصولات تبلیغاتی، طراحی وب‌سایت و اشتراک گذاری عکس‌ها در رسانه‌های اجتماعی اشاره کرد. این برنامه قادر است به صورت خودکار اشیای مختلف بر روی تصاویر را تشخیص دهد و تنها با چند کلیک ساده، آن‌ها را از پس‌زمینه جدا کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Ashampoo Background Remover را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Ashampoo Background Remover :

– قابلیت تشخیص خودکار پس‌زمینه در عکس‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– قالیت جداسازی آسان اشیا در تصاویر

– قابلیت جایگزینی پس‌زمینه عکس‌ها

– امکان اضافه و یا حذف کردن اشخاص در تصاویر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ashampoo Background Remover.cover1  300x173 - دانلود Ashampoo Background Remover 1.0 - نرم افزار حذف پس‌زمینه عکس‌ها Ashampoo Background Remover.cover2  300x187 - دانلود Ashampoo Background Remover 1.0 - نرم افزار حذف پس‌زمینه عکس‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 338 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR