دانلود FilmConvert Nitrate 3.44 – افزونه‌ی تبدیل فرمت و کیفیت فیلم

دانلود FilmConvert Nitrate 3.44 - افزونه‌ی تبدیل فرمت و کیفیت فیلم

 

دانلود FilmConvert Nitrate

| افزونه‌ی تبدیل فرمت و کیفیت فیلم |

 

FilmConvert Nitrate 3.44 یک پلاگین معروف برای ویرایش ویدئو در نرم‌افزارهایی مانند Adobe Premiere Pro، Final Cut Pro X، DaVinci Resolve و سایر نرم‌افزارهای ویرایش ویدئویی است. این افزونه به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی استایل و زمان‌بندی فیلم‌های سینمایی را شبیه‌سازی کنند و به ویدئوهای خود یک احساس نوستالژیک و واقعیت ببخشند. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند افکت‌های فیلمی مختلف را اعمال کرده و ویدئوهای خود را به چیزی شبیه به فیلم‌های سینمایی کلاسیک تبدیل کنند. این پلاگین امکان اعمال تنظیمات مختلفی از جمله رنگ‌ها، تنظیمات دینامیکی برای بهبود فیلم، ایجاد چگونگی و نقشه نویز و واقعیت بخشی به تصاویر را فراهم می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جالب این بسته، پشتیبانی از مدل‌های دوربین مختلف است. این به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از پروفایل‌های دوربین مورد نظر خود، نگاهی از نزدیک به شبیه‌سازی رنگ‌ها و افکت‌هایی که در دوربین‌های خاص و مدل‌های مختلف به کار می‌رود، داشته باشند. این افزونه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید یک حس و حال نوستالژیک را در ویدیوهای خود به وجود آورده و خروجی‌هایی خلاقانه و بسیار جذاب را با آن تهیه کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار FilmConvert Nitrate را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار FilmConvert Nitrate :

– امکان ساخت فیلم‌های قدیمی با افکت‌های مختلف

– مناسب برای ساخت ویدیوهای نوستالژیک

– امکان کنترل دقیق سایه‌ها، رنگ‌ها و… با قابلیت تنظیم هریک از این اسلایدرها

– سازگاری کامل با After Effects, Premiere Pro و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FilmConvert Nitrate.cover1  300x164 - دانلود FilmConvert Nitrate 3.44 - افزونه‌ی تبدیل فرمت و کیفیت فیلم FilmConvert Nitrate.cover2  300x105 - دانلود FilmConvert Nitrate 3.44 - افزونه‌ی تبدیل فرمت و کیفیت فیلم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 673 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR