دانلود بازی Bridge Constructor Playground – پل سازی برای کامپیوتر

دانلود بازی Bridge Constructor Playground - پل سازی برای کامپیوتر

 

 دانلود بازی پل سازی برای کامپیوتر

|نسخه جدید 1.4 جایگزین شد … |

 

Bridge Constructor Playground عنوان بازی کم حجم جدیدی در زمینه پل سازی می باشد که به تازگی برای کامپیوتر عرضه شده است و نسخه اندرویدی آن پیش تر عرضه شده . در بازی فکری ساخت و ساز پل کاربر باید با استفاده از هوش استعداد و خلاقیت خود محکم ترین و سبک ترین پل ممکن را برای محل مربوطه بسازد تا بتوان از روی آن عبور کرد . پس از این که ساخت پل ایده داده شده توسط کاربر به اتمام رسید وسایل نقلیه متفاوتی از روی پل ساخته شده عبور می کنند تا استحکام و مورد اعتماد بودن پل ایده داده شده مورد بررسی قرار گیرد .

این مدل بازی های پل سازی به دلایل بسیاری از جمله محک زدن خلاقیت و افزودن تجربه دارای محبوبیت بالایی در میان طرفداران بازی های فکری می باشند که این عنوان نیز می تواند یکی از بهترین های این گروه باشد . همه و همه ویژگی های بی نظیر این بازی در کنار حجم پایین آن کاربر را جذب این بازی زیبا می کند . شما هم اگر مشتاق بازی طراحی پل هستید هم اکنون می توانید بازی Bridge Constructor Playground را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت محبوب خود یاس دانلود دریافت کنید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bridge-Constructor-2

 

Bridge-Constructor-1

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR