دانلود ZSoil 2023 23.54 x64 – نرم افزار طراحی و تحلیل پروژه‌های ژئوتکنیکی

دانلود ZSoil 2023 23.54 x64 - نرم افزار طراحی و تحلیل پروژه‌های ژئوتکنیکی

 

دانلود ZSoil

| نرم افزار طراحی و تحلیل پروژه‌های ژئوتکنیکی |

 

ZSoil 2023 23.54 x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه‌ی طراحی و تحلیل پروژه‌های ژئوتکنیکی است که با دارا بودن امکانات جامع خود توانسته کلیه انتظارات کاربر از چنین ابزاری را برآورده کند. نرم افزار فوق، یک برنامه مهندسی ژئوتکنیک است که برای تحلیل و طراحی سازه‌های خاکی و ژئوتکنیکی استفاده می‌شود. این نرم افزار توسط شرکت Zace Services AG توسعه داده شده و قابلیت های متنوعی را در این زمینه فراهم می‌کند. کاربرد اصلی این برنامه، در تحلیل و طراحی سازه‌های خاکی و ژئوتکنیکی است. با استفاده از این نرم افزار، مهندسان ژئوتکنیک و مهندسان سازه می‌توانند به طور دقیق و کامل سازه‌های خاکی را تحلیل و طراحی کنند. از جمله کاربردهای این نرم افزار می‌توان به تحلیل پی و خاک، تحلیل پشتیبان‌های خاکی، تحلیل پی‌های حفاری شده، تحلیل تونل‌ها و سازه‌های زیرزمینی، تحلیل پی‌های عمیق، تحلیل پشتیبان‌های گودالی و تحلیل پی‌های انرژی‌ساز اشاره کرد.

قبل از وجود نرم افزارهای مشابه به این ابزار، مهندسان ژئوتکنیک برای تحلیل و طراحی سازه‌های خاکی از روش‌های سنتی و محدوده ای مانند استفاده از نمودارهای دستی و نرم افزارهای تحلیل محدوده استفاده می‌کردند. اما با وجود این دست از نرم افزارها، مهندسان می‌توانند به طور دقیق‌تر و کامل‌تر از ابزارهای تحلیلی پیشرفته استفاده کنند و از نتایج دقیق‌تری برای طراحی سازه‌های خاکی بهره‌برداری کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ZSoil را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ZSoil :

– امکان تحلیل پی و خاک با استفاده از مدل‌های پیشرفته

– قابلیت تحلیل پشتیبان‌های خاکی

– امکان تحلیل پی‌های حفاری شده

– قابلیت مطالعه و بررسی تونل‌ها و سازه‌های زیرزمینی

– امکان تحلیل پی‌های عمیق

– قابلیت تحلیل دینامیکی سازه‌های خاکی

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ZSoil.cover1  300x169 - دانلود ZSoil 2023 23.54 x64 - نرم افزار طراحی و تحلیل پروژه‌های ژئوتکنیکی ZSoil.cover2  300x159 - دانلود ZSoil 2023 23.54 x64 - نرم افزار طراحی و تحلیل پروژه‌های ژئوتکنیکی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.05 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR