دانلود AnyStatus For Windows/Visual Studio 2.5.4 – نظارت دائم بر محیط توسعه

دانلود AnyStatus For Windows/Visual Studio 2.5.4 - نظارت دائم بر محیط توسعه

 

دانلود AnyStatus For Windows/Visual Studio

| نظارت دائم بر محیط توسعه |

 

AnyStatus For Windows/Visual Studio 2.5.4 نام یک نرم افزار جدید و کاربردی برای محیط ویندوز به همراه افزونه مخصوص ویژوال استودیو (Visual Studio) برای فعالان در حوزه توسعه نرم افزار است. اگر شما نیز به عنوان یکی از اعضای تیم توسعه محصولی نرم افزاری مشغول به فعالیت هستید، احتمالا با رویدادهایی همچون کامیت کد، بیلد گرفتن، تست و … آشنایی کامل دارید. در یک شرکت توسعه محصول نرم افزاری مدرن، هریک از اعضا به فعالیتی خاص در چارچوب شغلی خود مشغول هستند. به عنوان مثال، توسعه‌دهندگان در حال طراحی و پیاده‌سازی قابلیت‌ها هستند، تیم رفع باگ دائما با کشف و رفع مشکلات نرم افزار سر و کله می‌زنند و تیم تست نرم افزار، برای بیلد شدن نسخه‌ها منتظر می‌مانند از صحت عملکرد نسخه انتشار یافته اطمینان حاصل شود.

با یک نگاه جزئی‌تر، صدها رویداد مختلف به طور موازی همزمان با فرآیندهای فوق در جریان هستند که جستجو در رابطه با آن‌ها بر عهده خودتان می‌گذاریم. زمانی که در چنین فضایی مشغول به کار باشید، نظارت و مانیتورینگ رویدادها برایتان اهمیت پیدا می‌کند. مخصوصا اینکه اگر به عنوان مدیر پروژه و یا مسئول آی‌تی (IT) مشغول به کار شده باشید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود به همراه افزونه ویژوال استودیوی مخصوص برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید از همه این رویدادها به طور لحظه‌ای مطلع شده و روند پیشرفت هریک را در دسکتاپ یا محیط برنامه ویژوال استودیو مشاهده نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار AnyStatus را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AnyStatus :

– امکان مشاهده تمامی رویدادهای در حال انجام در شبکه

– سازگاری با انواع سرویس‌های ورژن کنترل در تیم‌های توسعه نرم افزار

– پشتیبانی از گیت، تیم سیتی، جنکینز و …

– دارا بودن نسخه دسکتاپ و افزونه ویژوال استودیو

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AnyStatus.cover12 206x300 - دانلود AnyStatus For Windows/Visual Studio 2.5.4 - نظارت دائم بر محیط توسعه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE + VSIX
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR