سرور مجازی ایران + 10 کاربرد و ویژگی اساسی آن

ianvps

 

شاید تا به حال شنیده باشید که در صورت استفاده از سرور مجازی ایران می توانید از اینترنت با سرعت بالاتری برای دسترسی به سایت های داخلی برخوردار باشید. در این مقاله همراه ما باشید تا ده کاربرد اساسی و مهم سرور مجازی ایران را بررسی کنیم.
سرور مجازی ایران، یک کامپیوتر فیزیکی در دیتاسنتر داخلی در ایران است که دارای بالاترین سرعت اینترنت در سطح کشور و سخت افزاری قوی می باشد. این سرورها دارای کاربردهای بسیار متفاوت از جمله میزبانی وب سایت، ثبت نام در سایت های بورس، تعیین وقت سفارت و… می باشند. اکنون در نظر داریم جهت آشنایی بیشتر شما تعدادی از این ویژگی ها و کاربردها را بیان و مورد بررسی قرار دهیم. پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

امکان میزبانی وب سایت های ایرانی

اگر شما برنامه نویس و یا توسعه دهنده وب سایت باشید، حتما نیاز به یک فضای میزبانی برای ذخیره سازی اطلاعات سایت خودتان خواهید داشت. میزبانی وب سایت علاوه بر نیاز به فضای میزبانی ، به یک کنترل پنل مانند Cpanel, DirectAdmin و Plesk نیز نیاز دارد تا امکان مدیریت تمامی فرایندهای هاست را برای شما فراهم کند. امکان نصب و کانفیگ این کنترل پنل ها بر روی سرور مجازی ایران وجود دارد. شما می توانید با خرید یک سرور مجازی ایران و سفارش نصب هریک از کنترل پنل های میزبانی وب سایت، در کمترین زمان ممکن اقدام به راه اندازی وبسایت خود نمایید.

 

امکان بکاپ گیری روزانه

طراحی یک وبسایت همیشه با مشکلات خاصی همراه است. ممکن است زمانی شما با نصب یک افزونه و یا خطایی در کدزنی موجب از دست رفتن اطلاعات سایت خود شوید. در این صورت راه اندازی مجدد آن و رسیدن به نقطه ای که در آن قرار داشتید بسیار زمان بر خواهد بود. اما شما می توانید با فعالسازی یک سرور مجازی ایران و سفارش قابلیت بکاپ گیری، یک پشتیبان همیشگی برای ایجاد تغییرات در سایت خود خواهید داشت.

 

قابلیت رسیدن به بالاترین جایگاه ها در بورس

فعالسازی یک سرور مجازی ایران و استفاده از آن در سایت های داخلی بورس، امکان اتصال به این کارگزاری ها با اینترنتی بسیار قدرتمند را برای شما ایجاد می کند. به طوریکه با نصب یک نرم افزار آتوکلیکر و ایجاد تنظیمات مناسب یا استفاده از ربات های سرخطی زن بر روی سرور مجازی ایران شما هم می توانید براحتی در سفارشات خود سرخطی بزنید.
پینگ سرور مجازی ایران در داخل کشور یک میلی ثانیه می باشد که باعث اتصالی آسان و بدون قطعی در هر کجای ایران را فراهم می کند.

 

تعیین وقت سفارت

شاید شما هم به فکر مهاجرت و یا سفر به کشورهای خارجی باشید. احتمالا اطلاع دارید که برای سفر به کشورهای خارجی شما نیاز به تعیین وقت در سفارت برای مصاحبه هستید و این تعیین وقت به دلیل زیاد بودن تقاضا معمولا در زمان اندکی فعال است و پذیرش در آن نیاز به سرعت عمل بالایی است.
سرور مجازی ایران با ارائه اینترنتی با سرعت بسیار بالا امکان پذیرش شما در سایت تعیین وقت سفارت را افزایش می دهد.

 

راه اندازی سیستم های تلفنی

اگر دارای شرکتی برای فروش و ارائه خدمات به کاربران باشید، حتما بخش فروش تلفنی و یا پشتیبانی از طریق آن را راه اندازی کرده اید. همانطور که می دانید راه اندازی این بخش نیاز به فضایی برای ذخیره سازی اطلاعات و میزبانی است. سرورهای مجازی ایران با در اختیار قرار دادن فضای ذخیره سازی و همچنین سخت افزار با کیفیت و پر سرعت امکان فعالسازی این مورد و همچنین مدیریت آن را دراختیار شما قرار خواهند داد.

 

vpsiran

تحویل آنی سرور مجازی ایران

وب داده با ارائه آنی سرور مجازی ایران، بستری مناسب و دلپذیر را برای کاربران خود ایجاد کرده است. شما می توانید تنها با ثبت سفارش در سایت و فعالسازی پنل کاربری خود در کمترین زمان ممکن اقدام به اتصال به سرور مجازی خود نمایید.

 

قابلیت نصب سیستم عامل های مختلف

نصب و کانفیگ انواع سیستم عامل ها در سرورهای مجازی وب داده به صورت خودکار و بدون دریافت هزینه انجام می گیرد. شما می توانید در هنگام سفارش، سیستم عامل موردنظر خود از هرکدام از سیستم عامل هایی که قابلیت نصب آن وجود دارد را انتخاب کنید و در زمان تحویل با اطلاعاتی که از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود و همچنین با استفاده از آموزش اتصال به سرور اقدام به اتصال نمایید. همچنین پس از فعال شدن سرور مجازی ایران امکان تغییر و یا نصب مجدد سیستم عامل دلخواه شما از داخل پنل مدیریتی که در اختیار شما قرار می گیرد امکان پذیر می باشد.

سیستم عامل های مختلفی با ورژن های متفاوت آن قابلیت نصب بر روی سرور مجازی ایران را دارند مانند: ubuntu, mikrotik, centos, windows و…

 

امکان ارتقا منابع سرور مجازی ایران

همانند تحویل آنی سرور مجازی ایران، شما تنها با چند کلیک می توانید در هر زمان از شبانه روز اقدام به ارتقا منابع سرور مجازی خود نمایید. همچنین در صورتی که درخواست کاهش منابع را نیز دارید به همین صورت و از طریق فضای کاربری شما در قابل انجام خواهد بود.

 

امکان مدیریت سرور از طریق پنل کاربری

وب داده با دراختیار قرار دادن یک پنل کاربری اختصاصی برای هریک از کاربران امکان خاموش و روشن کردن سرور، تغییر رمز، نصب مجدد سیستم عامل سرور مجازی، مشاهده گراف مصرف شما در طول دوره و دسترسی به سرور از طریق کنسول را در اختیار شما قرار می دهد.

 

امکان فعالسازی و استفاده توسط انواع دیوایس ها

امکان فعالسازی سرورهای مجازی ایران برروی تمامی دستگاه ها و سیستم عامل]ها از جمله کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل تبلت، و… وجود دارد.

iran-vps

 

در این مقاله تلاش بر این بود که شما با قابلیت های سرور مجازی ایران و همچنین کاربردهای آن آشنا شوید. امید که مفید و مورد توجه واقع شود.
برای سفارش یک سرور مجازی ایران پر سرعت با تمامی ویژگی هایی که در این مقاله عنوان شد می توانید از سایت وب داده بازدید داشته باشید. در صورت نیاز به مشاوره رایگان در زمینه خرید سرور اختصاصی ایران  یا سرور مجازی ایران می توانید با تماس با تیم پشتیبانی وب داده اطلاعات خود را به روز کنید.

 

آدرس وب سایت وب داده :

https://webdade.com

سفارش سرور مجازی ایران :

https://webdade.com/iran-vps-server

سفارش سرور اختصاصی ایران :

https://webdade.com/iran-dedicated-server

تماس با پشتیبانی :

02191300210

 

 

/ پایان
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR