دانلود Network Profile Name Changer 1.4 – تغییر نام پروفایل شبکه

دانلود Network Profile Name Changer 1.4 - تغییر نام پروفایل شبکه

 

دانلود Network Profile Name Changer

| تغییر نام پروفایل شبکه |

 

Network Profile Name Changer 1.4 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی در ویندوز است که به کمک آن کاربر می‌تواند پروفایل شبکه در ویندوز را تغییر نام دهد. همانطور که می‌دانید، همزمان با نصب درایور مربوط به کارت شبکه (LAN/Wi-FI)، به طور خودکار در بخش تنظیمات شبکه‌ی ویندوز یک پروفایل جدید ساخته می‌شود. این پروفایل و دیگر پروفایل‌های پس از آن، معمولا اسامی خودکاری را به خود می‌گیرند که عمدتا با الگوی Ethernet, Local Area Network و نظیر این‌ها اسامی آن برای ما قابل تشخیص هستند. مشکلی که احتمالا برای خیلی از ما وجود دارد این است که در ویندوز نمی‌توان الگوی این اسامی را تغییر داد و گاها در صورت زیاد شدن این پروفایل‌ها، کاربر نمی‌تواند پروفایل مورد نظر خود را از بین آن‌ها پیدا کند. راهکار پیشنهادی که تا قبل از این برای اچنین کاری ارائه می‌شد، مراجعه به رجیستری ویندوز جهت تغییر دادن این عنوان بود؛ ولی در این مطلب، یک روش جایگزین و سریع را برای تغییر نام پروفایل شبکه به شما معرفی خواهیم کرد.

نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم خواهد کرد که بتوانید عنوان پروفایل شبکه انتخابی خود را با سهولت بسیار تغییر دهید. این نرم افزار ضمن پشتیبانی از تمامی نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز، با یک راهکار سریع و ساده می‌تواند پروفایل شبکه شما را تغییر نام دهد تا بدین ترتیب شما بتوانید نام‌گذاری پروفایل شبکه محلی، بی‌سیم و … را به دلخواه خودتان تغییر دهید تا برای دسترسی به هریک، دیگر دچار خطا نشوید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Network Profile Name Changer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Network Profile Name Changer :

– امکان تغییر نام آسان پروفایل شبکه

– قابلیت نام‌گذاری شبکه‌های کابلی یا بی‌سیم بر اساس اسامی دلخواه کاربر

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Network Profile Name Changer.cover1  300x211 - دانلود Network Profile Name Changer 1.4 - تغییر نام پروفایل شبکه Network Profile Name Changer.cover2  300x181 - دانلود Network Profile Name Changer 1.4 - تغییر نام پروفایل شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR