دانلود Mumble 1.3.1 Windows + macOS – نرم افزار رایگان و متن باز چت صوتی

دانلود Mumble 1.3.1 Windows + macOS - نرم افزار رایگان و متن باز چت صوتی

 

دانلود Mumble

| نرم افزار رایگان و متن باز چت صوتی |

 

Mumble 1.3.1 Windows + macOS نام یک نرم افزار رایگان، متن‌باز و کم‌هزینه و باکیفیت برای چت صوتی است. این برنامه در واقع یکی از نخستین ابزارهای وویپ (VoIP) بوده است که تقریبا یک دهه قبل فعالیت خود را شروع کرد و کاربران بسیار زیادی را به خود جذب کرد. در حال حاضر که با توجه به شرایط، بسیاری از کارمندان به صورت دورکاری با شرکت‌ها فعالیت می‌کنند، ارتباط گرفتن با همکاران چالشی است که بسیاری آن را با اپلیکیشن‌های مبتنی بر اینترنت حل کرده‌اند. با وجود در دسترس بودن شمار بسیاری از ابزارها در این زمینه، هنوز هم بسیاری از کاربران تعهد خود را نسبت به مامبل و سرویس باکیفیت آن حفظ کرده‌اند.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزار جدیدی را در زمینه چت و گفتگوی صوتی برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن می‌توانید بر بستر شبکه اینترنت با دیگر مخاطبان ارتباط صوتی داشته باشید. این نرم افزار شما را قادر می‌سازد تا بتوانید به صورت فردی و یا گروهی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و از آن برای کنفرانس‌ها و یا امور اینترنتی خود بهره ببرید. هزینه کم و مصرف بهینه دیتای اینترنت، کیفیت مطلوب و سرعت بسیار بالا از مهم‌ترین مزایای این نرم افزار مفید و کاربردی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید نرم افزار Mumble را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Mumble :

– امکان چت و گفتگوی صوتی با کیفیت مطلوب

– امکان ضبط کردن مکالمات

– مصرف بهینه دیتای اینترنت در مکالمات

– امکان تبدیل متن به گفتار

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mumble.cover1  300x242 - دانلود Mumble 1.3.1 Windows + macOS - نرم افزار رایگان و متن باز چت صوتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE/DMG
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR