دانلود ISO Creator 1.2.0.1 – ساخت سریع و آسان ایمیج ایزو

دانلود ISO Creator 1.2.0.1 - ساخت سریع و آسان ایمیج ایزو

 

دانلود ISO Creator

| ساخت سریع و آسان ایمیج ایزو |

 

ISO Creator 1.2.0.1 نام یک ابزار جدید، رایگان و در عین حال قدرتمند به منظور ساخت آسان و سریع ایمیج‌های ایزو (ISO) در سیستم‌عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید، در ویندوز فایل‌های فشرده انواع مختلفی دارند. از جمله محبوب‌ترین این فرمت‌ها می‌توان به RAR, TAR, ZIP, ISO, 7ZIP و نظیر آن‌ها اشاره کرد. فرمت ایزو، فایل فرمتی است که از آن به منظور ذخیره و به‌اشتراک‌گذاری فایل‌هایی در حجم بالا استفاده می‌شود. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزار رایگان و جدیدی را برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده کرده‌ایم که امکان ساخت آسان و سریع اینگونه ایمیج‌ها را برای شما فراهم می‌کند. یکپارچگی این نرم افزار با ویندوز اکسپلورر، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید از طریق منوی راست کلیک به کلیه امکانات مدنظر خود دسترسی داشته باشید.

این نرم افزار، در قالب یک افزونه کاربردی برای ویندوز اکسپلورر ایفای نقش می‌کند تا به واسطه آن قادر باشید مجموعه فایل‌های مدنظر خود برای فشرده‌سازی را انتخاب و سپس تنها با یک کلیک از آن‌ها یک فایل ایزوی فشرده شده بسازید. از این برنامه می‌توان به منظور ساخت پکیج‌ها و یا پشتیبان‌گیری در فرمت ISO از انواع دیسک‌های بلوری، دی‌وی‌دی و سی‌دی بهره گرفت. در صورتی که شما هم نیاز به ابزاری دارید که بتواند امکان ساختن پکیج‌هایی در فرمت ایزو را در نهایت سادگی برایتان فراهم کند، پیشنهاد ما این است که ابزار فعلی را به عنوان یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین نرم افزارهای موجود در این زمینه از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ISO Creator را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ISO Creator :

– امکان ساخت آسان و سریع ایمیج

– توانایی گزینش فایل‌ها و فشرده‌سازی مستقیم آنان

– یکپارچگی کامل با ویندوز اکسپلورر

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ISO Creator.cover1  300x259 - دانلود ISO Creator 1.2.0.1 - ساخت سریع و آسان ایمیج ایزو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR