مجموعه بازی‌های ویدیویی کلاسیک؛ سفری پرماجرا و جذاب به سال‌های پایانی دهه نود میلادی

مجموعه بازی‌های ویدیویی کلاسیک؛ سفری پرماجرا و جذاب به سال‌های پایانی دهه نود میلادی

 

مجموعه بازی‌های ویدیویی کلاسیک

| سفری پرماجرا و جذاب به سال‌های پایانی دهه نود میلادی |

 

مجموعه بازی‌های ویدیویی کلاسیک عنوانی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود قصد داریم به آن بپردازیم و در دنیای رنگارنگ بازی‌های مدرن و گرافیکی، شما را به یک سفر جذاب و هیجان‌انگیز ببریم تا در آن بتوانید همه بازی‌های کلاسیک و قدیمی را از طریق مرورگر اینترنتی خود اجرا کنید! اگر از گیمرهای قدیمی پلتفرم کامپیوتر باشید، احتمالا به خاطر دارید که در آن زمان بازی‌های متنوعی بسته به سلیقه انواع پلیرها معرفی و عرضه شد؛ بازی‌هایی که شاید از نظر گرافیکی چندان چشم‌نواز نبودند، اما به نوبه خود توانستند بخش مهمی از تاریخ ویدیو گیم‌ها را رقم بزنند. دهه 90 میلادی یک دوره بسیار مهم و جذاب در صنعت بازی‌های ویدیویی است. این دهه با شکل‌گیری و رشد صنعت بازی‌های ویدیویی، معرفی سیستم‌های بازی جدید و انتشار مهم در خاطره‌ها ماند. اگر که شما نیز دلتنگ آن دوران هستید و می‌خواهید چند نمونه از بازی‌ها را به عنوان نوستالژی دوران کودکی یا نوجوانی خود تجربه کنید، ما برای شما یک وب‌سایت اینترنتی مخصوص برای این کار را آماده کرده‌ایم که کلیه بازی‌های دلخواه شما را به صورت یکجا جمع‌آوری کرده تا بتوانید از طریق مرورگر اینترنتی خود آن‌ها را اجرا کنید.

این وب‌سایت که Emupedia نام دارد، تلاش می‌کند تا خاطرات بازی‌های ویدیویی کلاسیک مربوط به دهه 80 و 90 میلاید را زنده نگه دارد. خصوصیت مهم این سرویس این است که برای اجرا کردن بازی‌ها نیازی به کنسول و یا دستگاه مخصوص نیست و تنها با مراجعه به وب‌سایت این پروژه می‌توانید بازی‌ها را اجرا کنید. اگر که در دهه 80 یا 90 میلادی بزرگ شده‌اید، پس به این وب‌سایت علاقه خواهید داشت و می‌توانید دوباره روزهای گذشته خود را زنده کنید؛ زیرا که فاصله شما با تجربه بازی‌های دلخواه‌تان تنها زدن یک دکمه است! ما را در معرفی تکمیلی این وب‌سایت در ادامه همراهی کنید.

 

 

 

تنها کافی‌ست که به وب‌سایت https://emupedia.net/beta/emuos وارد شوید و پس از چند کلیک ساده و انتخاب بازی دلخواه خود، سفری پرماجرا و جذاب را به چند دهه قبل برای زنده کردن خاطرات آن دوران داشته باشید.

 

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR