دانلود بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury – v1.1.0 + Yuzu Emu برای PC

دانلود بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury – v1.1.0 + Yuzu Emu for PC برای PC

 

دانلود بازی Super Mario 3D World برای کامپیوتر

| پکیج جذاب آقای قارچ‌خور |

| نسخه FitGirl |

 

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury – v1.1.0 + Yuzu Emu for PC بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های پلتفرمر می باشد که در سال 2021 توسط Dear Villagers ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم، در سلسله سیاست نینتندو پیرامون بازسازی و عرضه بازی‌های کمتر دیده شده کنسول نسل قبلی Wii U برای کنسول نینتندو سوییچ است. یکی از عناوینی که به دلیل شکست کنسول وی یو در بازار آن‌چنان به چشم نیامد و از چشم هواداران دور مانده بود، پکیجی جذاب از بازی محبوب سوپر ماریو است.

تقریبا همه ما درباره ابهت و ارزش ماریو در صنعت بازی‌های ویدیویی می‌دانیم. در واقع ححتی اگر که یک شماره از ماریو را بازی نکرده باشید، باز هم او را می‌شناسید؛ زیرا که این شخصیت شهرتی جهانی دارد. ماریو، همان شخصیتی است که در ایران او را با نام قارچ‌خور می‌شناسیم. در این مطلب از سایت یاس دانلود، عنوان اختصاصی کنسول نینتندو سوییچ را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که در واقع یک بازسازی از بازی قارچ‌خور بود و تمامی آن خاطرات قدیمی را برای گیمر زنده می‌کرد. شما در این مطلب، می‌توانید نسخه پورت شده این بازی انحصاری را بر روی پلتفرم PC اجرا و از تجربه این بازی جذاب و محبوب لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Super Mario 3D World را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Super Mario 3D World1 300x169 - دانلود بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury – v1.1.0 + Yuzu Emu برای PC Super Mario 3D World2 300x169 - دانلود بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury – v1.1.0 + Yuzu Emu برای PC

 

Super Mario 3D World3 300x169 - دانلود بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury – v1.1.0 + Yuzu Emu برای PC Super Mario 3D World4 300x169 - دانلود بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury – v1.1.0 + Yuzu Emu برای PC

 

تریلر بازی Super Mario 3D World :

 

 



مهرگان آی‌تی


system requirements:

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions only)
Processor: Intel Core i5 3470 @ 3.2 GHz, AMD FX 8120 @ 3.9 GHz.
Memory: 8 GB RAM.
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780 | AMD Radeon R9 290, with 3GB VRAM or better – See supported List*
Storage: 21 GB available space.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.42 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR