دانلود Toshiba Bluetooth Stack 9.10.32T – نرم افزار اتصال و مدیریت دستگاه های بلوتوث دار

دانلود Toshiba Bluetooth Stack 9.10.32T - نرم افزار اتصال و مدیریت دستگاه های بلوتوث دار

 

دانلود Toshiba Bluetooth Stack

نرم افزار بلوتوث برای اتصال و مدیریت دستگاه های بلوتوث دار

درایورهای بلوتوث DriverPack Solution اضافه شد …

 

Toshiba Bluetooth Stack 9.10.32T نرم افزار بلوتوث ابزاری کاربردی و مفید است که با وجود آن ، انتقال فایل در مکان های نزدیک و در فواصل چندین متری دیگر نیاز به کانکت شدن به اینترنت و استفاده از ترافیک آن ندارد ! به سادگی می توانید از طریق  بلوتوث از فاصله ای نزدیک فایل مورد نظر را دریافت کنید . امروزه نرم افزار هایی برای این منظور تهیه شده اند که بوسیله ی آن ها می توانید با دستگاه های بلوتوث دار ارتباط برقرار کنید و نرم افزار Toshiba Bluetooth Stack جزء بهترین های این نرم افزار ها می باشد ، که می خواهیم آن را برای شما معرفی کنیم .

نرم افزار Toshiba Bluetooth Stack نرم افزاری قدرتمند است که به منظور اتصال و مدیریت دستگاه های بلوتوث دار توسط شرکت توشیبا تولید شده است و به وسیله ی آن می توانید از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ در ویندوز خود با دستگاه های بلوتوث داری مانند : تلفن های بی سیم ، هدست استریوی بی سیم ، دوربین های دیجیتال ، موس ، کیبورد ، پرینتر و … ارتباط برقرار کنید . کار با نرم افزار بلوتوث شرکت توشیبا بسیار ساده است و نیاز به تخصص خاصی ندارد ! شما می توایند با استفاده از نرم افزار بلوتوث هروسیله ی الکترونیکی که از تکنولوژی بلوتوث استفاده میکند را به دستگاه خود متصل کنید و … از این رو به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم برای برقراری اتصال به ساده ترین شکل ممکن با دستگاه های بلوتوث دار ، دانلود نرم افزار بلوتوث Bluetooth Stack – نرم افزار اتصال و مدیریت دستگاه های بلوتوث دار را از دست ندهید .

 

 

برخی ویژگی های نرم افزار بلوتوث Bluetooth Stack :

–   قابلیت اتصال به انواع پرینتر
–   امکان اتصال به موس و کیبورد بلوتوث
–   امکان برقراری ارتباط با انواع مختلف هدفون
–   قابلیت ارسال فایل از کامپیوتر به گوشی و بلعکس
–   امکان استفاده از اینترنت گوشی توسط بلوتوث
–   قابل استفاده در کامیپوترهای رومیزی و لپ تاپ
–   امکان اجرا در ویندوز 7 ( ویندوز 8 را ساپورت نمی کند)
–   و…

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 82 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR