دانلود EverythingPowerToys 0.73.0 – اضافه کردن سرچ پیشرفته به ویندوز

دانلود EverythingPowerToys 0.73.0 - اضافه کردن سرچ پیشرفته به ویندوز

 

دانلود EverythingPowerToys

| اضافه کردن سرچ پیشرفته به ویندوز |

 

EverythingPowerToys 0.73.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که با نصب کردن آن بر روی سیستم می‌توانید یک سرچ هوشمند و سریع را به ویندوز اضافه کنید. با هر آپدیت جدید ویندوز، سیستم‌عامل ویندوز سعی می‌کند تا نسبت با نیاز کاربران خود تطابق بیشتری پیدا کند. علاوه بر این، مایکروسافت همواره سعی می‌کند ابزارهایی که کاربرد بیشتری دارند را به طور پیش‌فرض در سیستم‌عامل بگنجاند تا نیاز به نصب جداگانه آن‌ها حذف شود. اگرچه که بهتر است چنین موضوعی به صورت آپشنال توسط کاربر قابل انتخاب باشد؛ ویندوز این امکان را توسط PowerToys فراهم ساخته تا کاربر بتواند با نصب پلاگین نیازهای خود را مرتفع کند.

این برنامه در واقع یک پلاگین جدید و کاربردی برای PowerToys است که می‌تواند سرچ محبوب و پرطرفدار Everything را به آن اضافه کند. نصب کردن این پکیج بسیار ساده و سریع است و کاربر به آسانی می‌توانید استفاده از آن را در سیستم فعال کند. با وجود اینکه ابزار پیش‌فرض جستجوی اطلاعات در ویندوز امکانات متعددی دارد؛ هنوز هم ضعف‌هایی در مقایسه با دیگر ابزارهای مخصوص به این کار در آن دیده می‌شود. یکی از این ابزارها که Everything نام دارد، اکنون در قالب یک پلاگین مخصوص برای PowerToys قابل نصب در ویندوز است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید از امکانات سرچ قدرتمند آن در ویندوز نهایت استفاده را ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار EverythingPowerToys را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار EverythingPowerToys :

– امکان بهینه‌سازی عملکرد سرچ در ویندوز

– بالا بردن چشم‌گیر سرعت سرچ ویندوز با ابزار مجزا و مخصوص به این کار

– امکان سرچ از طریق ماژول PowerToys Run

– دارا بودن قابلیت نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

EverythingPowerToys.cover1  300x293 - دانلود EverythingPowerToys 0.73.0 - اضافه کردن سرچ پیشرفته به ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

بسته به محصل نصب Microsoft PowerToys، فولدر Everything را در مسیر C:Program FilesPowerToysRunPlugins یا %LOCALAPPDATA%PowerToysRunPlugins کپی کنید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 90 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR