دانلود MonitorBrightnessControl 1.0.0.2 x86/x64 – کنترل روشنایی صفحه نمایش

دانلود MonitorBrightnessControl 1.0.0.2 x86/x64 - کنترل روشنایی صفحه نمایش

 

دانلود MonitorBrightnessControl

| کنترل روشنایی صفحه نمایش |

 

MonitorBrightnessControl 1.0.0.2 x86/x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و رایگان به منظور کنترل و مدیریت روشنایی صفحه نمایش سیستم است که به کمک آن، کاربر می‌تواند مستقیما از روی دسکتاپ ویندوز، از طریق یک اسلایدر ساده میزان روشنایی صفحه را تنظیم کندد. اگر که شما از سیستمی چند مانیتوره استفاده می‌کنید، احتمالا می‌دانید که تنظیم روشنایی هر مانیتور را باید از طریق دکمه‌های موجود بر روی آن انجام داد. این یعنی هر مانیتور به شکل مجزا نیاز به تنظیم روشنایی دارد و این احتمالا زمان زیادی را از شما خواهد گرفت. مشکلی که وجود دارد این است که در پاره‌ای از اوقات، این نیاز مطرح است که بخواهیم روشنایی همه مانیتورها را از یک‌جا کنترل کنیم. اگر که شما هم به چنین ابزاری احتیاج دارید و می‌خواهید روشنایی صفحه نمایش را از یک قسمت کنترل و مدیریت کنید، پیشنهاد می‌کنیم این ابزار را از دست ندهید.

این نرم افزار جدید و کم‌حجم، یک راهکار سبک و سریع است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید روشنایی صفحه را در همه نمایشگرها به طور همزمان تنظیم کنید. نصب و راه‌اندازی این ابزار بسیار ساده و سریع است و شما با اجرای آن به یک نوار مخصوص دسترسی خواهید داشت که با کم و زیاد کردن آن، روشنایی صفحه قابل تنظیم است. با استفاده از این ابزار، دیگر نیازی نیست که برای تنظیم روشنایی صفحه، از دکمه‌های سخت‌افزاری روی مانیتور استفاده کنید و همه این فرآیند به شکل نرم افزاری از طریق همین ابزار امکان‌پذیر خواهد بود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MonitorBrightnessControl را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MonitorBrightnessControl :

– امکان تنظیم روشنایی صفحه نمایش از طریق یک اسلایدر ساده

– عدم نیاز به فشردن کلیدهای فیزیکی موجود بر روی مانیتور برای تنظیم روشنایی صفحه

– امکان تنظیم ساده و آسان روشنایی صفحه نمایش در سیستم‌های چند مانیتوره به شکل همزمان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

MonitorBrightnessControl.cover1  300x144 - دانلود MonitorBrightnessControl 1.0.0.2 x86/x64 - کنترل روشنایی صفحه نمایش MonitorBrightnessControl.cover2  300x144 - دانلود MonitorBrightnessControl 1.0.0.2 x86/x64 - کنترل روشنایی صفحه نمایش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR