دانلود WriterClassic 8.6.0 – نرم افزار ساده ویرایشگر متن

دانلود WriterClassic 8.6.0 - نرم افزار ساده ویرایشگر متن

 

دانلود WriterClassic

| نرم افزار ساده ویرایشگر متن |

 

WriterClassic 8.6.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای ویرایش متن است که به شما قابلیتی می‌دهد تا بتوانید در یک محیط ساده و کاربرپسند، به تایپ و ویرایش متن بپردازید. ویرایشگرهای متنی خود و پرکاربرد، از جمله ابزارهایی هستند که طیف گسترده کاربران در فعالیت‌های روزمره خود به آن نیاز پیدا می‌کنند. کاربران بسته به نیاز خود می‌توانند ابزارهای مختلفی را مورد استفاده قرار داده و از تجربه کار با آن‌ها نهایت استفاده را ببرند. اگر که شما به دنبال یک ابزار ساده و کاربردی برای ویرایش محتوای متنی خود هستید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند کلیه انتظارات شما در این زمینه را برآورده کند.

این نرم افزار یک ابزار جدید و رایگان ویرایش محتوای متنی است که حتی کاربران مبتدی هم به خوبی می‌توانند از امکانات آن بهره ببرند. به عنوان مثال، یکی از قابلیت‌هایی که این ابزار در اختیار شما قرار می‌دهد این است که به طور مستقیم بتوانید به ترمینال (خط فرمان) دسترسی پیدا کرده و دستورات دلخواه خود را در آن وارد کنید. این نرم افزار با دارا بودن حجم بسیار کم، یکی از بهترین محیط‌های ویرایش متن است که با دارا بودن امکانات مورد نیاز کاربران می‌تواند تمام نیازهای شما در این زمینه را برطرف کند. هم اکنون می توانید نرم افزار WriterClassic را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WriterClassic :

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

– امکان ویرایش آسان و سریع محتوای متنی

– قابلیت دسترسی به خط فرمان برای اجرای دستورات

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WriterClassic.cover1  300x227 - دانلود WriterClassic 8.6.0 - نرم افزار ساده ویرایشگر متن WriterClassic.cover2  300x227 - دانلود WriterClassic 8.6.0 - نرم افزار ساده ویرایشگر متن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 24.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR