دانلود ایرانسل من MyIrancell 1.16.1 – سوپر اپلیکیشن ایرانسل برای اندروید

دانلود ایرانسل من MyIrancell 2.0.0 - برنامه ایرانسل برای اندروید

 

دانلود ایرانسل من برای اندروید

| برنامه سوپر اپلیکیشن ایرانسل مدیریت آسان حساب های ایرانسل برای اندروید |

 

ایرانسل من 1.16.1 MyIrancell نام نرم افزار رسمی شرکت ایرانسل، برای کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من ، شما می‌توانید حساب سیم‌کارت و یا سرویس وایمکس خود را به شکل آسان‌تری مدیریت کرده و بر تمامی تراکنش‌ها و وضعیت بسته‌ها مطلع شوید. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که بسته‌های افزایشی اینترنت، پیامک و یا مکالمه اپراتور ایرانسل را مورد استفاده قرار می‌دهید، دسترسی به یک ابزار حرفه‌ای برای مدیریت دائم موجودی حساب، یکی از مهم‌ترین نیازهایتان به شمار می‌رود.

اپلیکیشن ایرانسل من، تاکنون بیش از 7 میلیون مرتبه توسط کاربران در مارکت‌های فارسی دانلود شده و همین امر بیانگر رضایت بسیار بالای مشترکین از مدیریت حساب‌ها است. با ورود به این اپلیکیشن، شما مشخصات حساب کاربری یا شماره سیم‌کارت خود را وارد می‌کنید و در ادامه با تایید کردن فرآیند ورود، به اطلاعات کاملی از حساب سیم‌کارت و وایمکس خود دسترسی خواهید داشت. هم اکنون می توانید نرم افزار ایرانسل من برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ایرانسل من :

– دارا بودن طراحی محیط کاربری زیبا و جدید

– امکان دسترسی آسان و راحت به گزینه‌ها و منوها

– نمایش اطلاعات حساب سیم‌کارت‌های ایرانسل و سرویس وایمکس

– نمایش مانده اعتبار، میزان بدهی، کارکرد، مبلغ قابل پرداخت و …

– نمایش هشدار به مشترکین وایمکس

– قابلیت خرید آسان و سریع بسته‌های افزایشی

– نمایش دقیق مانده بسته‌ها

– دسترسی سریع و آسان به درگاه پرداخت

– نمایش و مدیریت تاریخچه پرداخت‌ها

– خرید سرویس بیمه

 

 

تغییرات در نسخه جدید:

– رفع ایرادات

– بهبود عملکرد

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MyIrancell1 85x150 - دانلود ایرانسل من MyIrancell 1.16.1 - سوپر اپلیکیشن ایرانسل برای اندروید MyIrancell2 85x150 - دانلود ایرانسل من MyIrancell 1.16.1 - سوپر اپلیکیشن ایرانسل برای اندروید MyIrancell3 85x150 - دانلود ایرانسل من MyIrancell 1.16.1 - سوپر اپلیکیشن ایرانسل برای اندروید MyIrancell4 85x150 - دانلود ایرانسل من MyIrancell 1.16.1 - سوپر اپلیکیشن ایرانسل برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK +4.1
  • حجم : 19 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR