دانلود YACReader 9.13.1.2307166 x86/x64 – نرم افزار کتاب و کمیک‌خوان برای ویندوز

دانلود YACReader 9.13.1.2307166 x86/x64 - نرم افزار کتاب و کمیک‌خوان برای ویندوز

 

دانلود YACReader

| نرم افزار کتاب و کمیک‌خوان برای ویندوز |

 

YACReader 9.13.1.2307166 x86/x64 نام یک محیط جدید، کاربردی و جذاب برای مطالعه کتاب و کمیک در ویندوز است. همانطور که می‌دانیم، به لطف کتاب‌های الکترونیکی این روزها برای ما امکانی فراهم است که بتوانیم بدون نیاز به مراجعه به مغازه کتاب‌فروشی، کیوسک‌های روزنامه‌فروشی یا …، نسخه دیجیتالی انواع کتاب، مجله و یا کمیک (کتاب مصور) را در کامپیوتر و یا گوشی‌های موبایل تهیه و مطالعه کرد. در واقع، دستگاه‌های هوشمند این فرصت را در دسترس ما قرار دادند که بتوانیم بدون نیاز به نسخه فیزیکی کتاب یا کمیک‌ها بتوانیم به صورت دیجیتالی آن‌ها را دانلود و مطالعه کنیم. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک کتاب و کمیک‌خوان مخصوص ویندوز را برای شما آماده کرده‌ایم که با آن می‌توانید انواع کتاب متنی و یا مصور را در محیطی زیبا و جذاب مطالعه و از این تجربه لذت ببرید.

این برنامه، یک نرم‌افزار مطالعه و مدیریت کتاب‌های الکترونیکی (eBook) و کتاب‌های مصور (کمیک) است. این نرم‌افزار برای کار با فرمت‌های مختلف کتاب‌های الکترونیکی مانند CBR, CBZ, RAR, ZIP, TAR, PDF, 7Z, CB7, ARJ, CBT و… طراحی شده است. با استفاده از این ابزار، می‌توانید کتاب‌های خود را به راحتی مشاهده کنید و در کتابخانه شخصی خود بین کتاب‌ها جابه‌جا شوید. نرم‌افزار فوق، این قابلیت را هم دارد که بتوانید در یک نما، دو صفحه از کتاب یا کمیک را در کنار هم مشاهده کرده و به مانند نسخه فیزیکی کتاب یا مجله، در یک زمان دو صفحه را در برابر دیدگان خود آماده مطالعه داشته باشید که این قابلیت، برای کتاب‌های تصویری، مانند مجلات و کتاب‌های کمیک، بسیار مفید است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار YACReader را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار YACReader :

– پشتیبانی از فرمت‌های مختلف شامل CBR, CBZ, RAR, ZIP, TAR, PDF, 7Z, CB7, ARJ, CBT و …

– قابلیت جابه‌جایی آسان بین لایبرری کتاب‌ها و صفحات مختلف آن

– امکان نمایش دو صفحه پشت سر هم از کتاب، مجلات یا کمیک‌ها به مانند نسخه فیزیکی آن‌ها

– قابلیت بوکمارک و نشانه‌گذاری

– امکان نمایش صفحات کتاب به صورت تمام صفحه برای خوانایی بهتر

– قابلیت تنظیم نورپس‌زمینه

– امکان شخصی‌سازی ظاهر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

YACReader.cover1  300x193 - دانلود YACReader 9.13.1.2307166 x86/x64 - نرم افزار کتاب و کمیک‌خوان برای ویندوز YACReader.cover2  300x193 - دانلود YACReader 9.13.1.2307166 x86/x64 - نرم افزار کتاب و کمیک‌خوان برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 36/54 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR